Wat moet ik sms'en?

Ik ben er pas achtergekomen dat ik een jongen superleuk vind. Nu wil ik hem dus sms’en, maar ik weet niet wat ik erin moet zetten! Ik wil hem niet meteen mee uitvragen, maar eerst even een beetje polsen of hij mij ook op dezelfde manier leuk vindt. (Hij is nu een goede vriend). Wat ik moet ik sms’en? weet iemand iets?

Gewoon een keertje afspreken … of uitgaan en dat hij ook daarheen komt :wink:

Maar wat je zoe moeten smsen … hmm … weet niet zo goed (a) Gewoon als er iets in je opkomt sturen! Niet heel erg gemaakt smsje, maar gewoon impulsief ofzo :stuck_out_tongue:

vragen hoe het gaat , of hij is wil naar de film gaan en zeggen dat je anders niemand hebt om naar die film te gaan kijken…en daarna verzin je zelf wel iets :slightly_smiling_face:

:stuck_out_tongue: zeggen dat je je verveeld… en vragen hoe het met hem gaat en of hij wat te doen weet

niet dat je je verveeld! Dat komt zo over van ,ohh ik heb toch niets te doen, dan sms ik hem maar…

Vraag hoe het gaat, of ie iets leuks heeft meegemaakt;)

xx

Die is goed :grinning:

Vraag hoe het met hem gaat en kom erachter wat hij op een dag gaat doen. Aan het einde van de dag sms je dan ff hoe zijn dag was enzo :wink:

Ik sms ook heel veel met een jongen die ik leuk vind (en hij zei dat hij mij ook leuk vindt=D) en meestal beginnen die sms gesprekken met wat hij aan het doen is (vraag ik dan) of gaat het verder op een gesprek wat we daarvoor op msn gehad hebben. Je kan ook sturen dat een bepaalde film je leuk lijkt en of hij daar met jou naartoe wil. Of je vraagt hoe bijv. zijn weekend was en op een zaterdagavond of hij uitgaat die avond (kan je ook meteen ervoor zorgen dat je hem 's avonds ziet;)

Heej,
Er speelt morgen een goede film in de bios…
Alleen niemand kan dan met my mee…
Wil jij mee…?

Je kan daar niet achter komen door middel van een smsje.
Ga in een groepje weg en kijk hoe hij zich gedraagt.
Wanneer een jongen je leuk vindt kan de rest van de groep het ook al zien aan z’n gedrag.

Sms over iets dat je laatst (samen met hem) hebt gedaan ofzo :slightly_smiling_face: En vraag of hij samen met jou en een paar anderen naar de film wil ofzo…

sms hem een heel onverwacht grapje…
jongens houden van humor, en hij zal er een beetje verbaasd door zijn als je uit het niets een grapje stuurt…
dan zal hij je zeker wat terug sturen, en dan sms je lekker verder :wink:
veel succes!

De ballen hebben om het te vertellen:) dat vinden jongens veel leuker dan dat je er om heen draait, geloof me

sms zoiets als:

ik weet niet hoe jij er over denkt maar eigenlijk begin ik je steeds leuker te vinden… als jij er niet zo over denkt vergeet dit smsje dan gewoon en we blijven vrienden:)

een beetjhe flirty erin he:P
iets van : heey lieverd :stuck_out_tongue: en hoe is het … met mij goed ik dach net aan jhe en wou effe kijken hoe het met die knappert is… dusjhaa ik hoor nog wel van jhe:P xx

en als hij dan leuk op de zelefde flirty manier smst dan uhh ga jhe stapjhe verder… als jhe het maar kort vind kun jhe hem blijven smsen enzo met vragen van waar denk jhe aan ? (alleen als hij zegt dat hij nix aan het doen is of niet bij zijn vrienden is) anders niet dan stoor jhe:P:
en jhaa als jullie je allebei verveelen sms ja uiteindelijk… ik wou dat jhe bij me was dat zou de dag helemaal afmaken… xx (je naam)

ik hoop dat het werkt suc6 hou ons op de hoogte:P

Up , ik zit in dezelfde situatie nu haha :’)

‘Hey, ga je morgen effe mee na de stad na school. Xje’

Zoiets? Als hij dan meegaat kun je iets proberen?

Ik vind dus een jongen leuk , maar ik ben gewoon heeel heel verlegen in dat soort dingen haha.
Maar ik wil dus een smsje sturen , maar niet zo’n standaard met :
hee , alles gooed ? ofzo.
Iets speciaals , maar ook weer niet te.
Ja ik weet het ik ben erg haha :3

hee, keertje afspreken?

hee, keertje afspreken?