Wat moet ik smsen??

ik wil dus heel graag naar een jongen smsen of we nog een filmpje zouden gaan kijken…(bij hem thuis)

maar ik weet totaal niet hoe ik het moet smsen ik wil niet dat ik zeurderig of wanhopig overkom . ik wil juist dat ik spontaan over kom.
een paar mensen zeiden ook dat ik moest bellen maar dan weet ik hellemaal niet wat ik moet zeggen …wat zouden jullie doen/ sms/ of zeggen?

misschien: hee zullen we binnekort alsnog een filmpje gaan kijken?

klinkt best stom XD :flushed:

Naar hem toe gaan, en het gewoon zo vragen! xD
Nee maar bellen is denk ik wel een betere optie, dan heb je ook gelijk een reactie. Gewoon bellen, en dan vragen; ‘Hee, we zouden nog steeds een keer een filmpje gaan kijken weet je nog?’

ga er eerst gewoon een beetje mee sms’n, vraag naar zijn vakantieplannen en vraag dan of ie niet een keertje zin heeft om een filmpje te kijken?

Bellen lijkt mij inderdaad een betere optie maar eerst wel even vragen hoe het gaat en hoe zijn vakantie is anders klinkt het ook zo gek als je de telefoon opneemt en meteen vraagt:hee zullen we binnekort alsnog een filmpje gaan kijken?
Succes.

Ik zou niet bellen, als het gesprek stilvalt of je er plots iets dom uitfloept is dat ook niet echt leuk. Stuur gewoon smsje, dat vindt die jongen waarschijnlijker ook makkelijk.

Jah maar bellen vind ik best wel eng…en veder weet ik totaal niet wat ik van te voren wil vragen …wand ik spreek hem niet elke dag en ik zie hem ook niet elke dag … ik zie hem soms in de kroeg waar ik wel eens heen ga

ik vraag zoiets gewoon altijd op de man af haha,
ik zou iets smsen als: hoi! hoe is t? zin om een x een filmpje te kijken?

ik quote mezelf even uit dat andere topic (:

jaah misschien: Hee,heb je zin om binnekort wat af te spreken? dan kunnen we het filmavondje nog even inhalen :stuck_out_tongue: haha

zoiets ?? ik vind namelijk wel belanrijk dat er een beetje humor in zit.

zoiets van; Hee, zouden wij niet nog eens een filmpje gaan kijken, ow was je dat al weer vergeten :stuck_out_tongue: haha.

njaa verder weet ik het ook niet…
sorry

hahah geeft niet hoor :slightly_smiling_face: vind best goed klinken…

of miss moet ik het juist heel lief zeggen …wand daar reageert ie altijd wel leuk op : zoiets als … miss ben je deze week druk met werken, maar heb je misschien zin om binnekort wat af te spreken? :flushed:

als hij je leuk vind, boeit het echt niet wat je smst want dan is het sowieso wel wel goed.
als hij je niet leuk vind, dan boeit het echt niet want dat gaat dat smsje niet veranderen.

Conclusie: dus sms hem gewoon

Njah, mijn vriend zit hier naast mij en die zegt:

Jongens zijn echt heel makkelijk met dat soort dingen, het maakt hem niet uit hoe je het vraagt! Dus gewoon vragen of hij een filmpje met je wil kijken, dan komt het vast wel goed!

En dat is ook wat ik zelf denk, als hij jou leuk vind maakt het hem vast niet uit hoe je het vraagt.

Haha dankje …en zeg ook maar dankje wel tegen je vriend…
nu voel ik me wat minder onzeker er over wat nu zegt zelfs een jongen dat ik gwn zou moeten smsen :slightly_smiling_face: