? wat moet ik nu?

helllow

ik had een feest pas geleden en daar was een leuke jongen
ik was naar dat feest gekomen met een vriendin. en ik en die vriendin gingen ergen zitten. toen kwam die leuke jongen ook en ging naast hem zitten
die vriendin van mij zei tegen hem: jaa zij vind jou leuk!
ik helemaal rood
hij sloeg een arm om me heen en zei jaa ik vind jou ook leuk hoor<3
en toen was het bijna 12 uur snachts
en alle mensen gingen aftellen
en toen het 12 uur was kuste hij mij
en daar stond mijn vader…
hij nam me mee naar huis en gaf me huisarrest
ik schaam me nu echt dood tegenover die jongen
wat moet ik nu?

Ik snap niet helemaal waarom je huisarrest kreeg? Maar iig, het lag toch niet aan jou? Ik zou binnenkort weer naar die jongen gaan, en alles uitleggen. Hij vindt je leuk, en dat soort dingen vindt hij als hij je echt leuk vindt echt niet erg :slightly_smiling_face:.

Ik snapo het hele verhaal ook niet zo goed. En wat kan het die jongen schelen als je vader dat doet, zo beschamend is dat nu toch ook weer niet?

Dus je kreeg huisarrest omdat je een jongen kuste?
En als hij je echt leuk vindt boeit dat van je vader hem niet hoor

lekkere vader heb je (’:
maar als jullie elkaar leuk vinden, dan wacht je toch even tot je huisarrest over is :grin:

huh? je kreeg huisarrest omdat je met een jongen aan het zoenen was? :’)

Hahaha das lullig, praat er met hem over waarschijnlijk begrijpt hij het wel!

ten eerste leg je verhaal aub beter uit, waarom kreeg je huisarrest en waarom reageerde je vader zo? ten tweede wat wil je nou dat we reageren :’)

oja en je typt ontzettend irritant

Wow wat raar van je vader… Naja andere kant, ik spiekte op jouw profiel en zag dat je pas 13 bent, dus ja dan kan een vader overreageren want die ziet jou vast nog als zijn kleine meisje. Praat er met je vader over, zodat hij begrijpt dat je altijd zn kleine meisje blijft, maar nu wel een puber bent…
En met die jongen zal het wel mee vallen. Jullie zijn heel jong, als je nou 18 was en het dan gebeurde, ja dan was het wel beetje beschamend.