Sorry, ik denk zomaar dat dit een lang verhaal gaat worden:$
Heb een paar maanden contact met een leuke jongen, ook al een aantal keren met hem gezoend en we hebben het altijd erg gezellig. Hij weet dat ik hem leuk vind. Dat heb ik hem namelijk vertelt omdat ik me daardoor soms heel raar gedraag tegenover hem, ik durf bijv. niet naar hem toe te gaan als zijn vrienden erbij zijn. Hierdoor kan het lijken alsof ik hem negeer, maar eigenlijk durf ik gewoon niet. Achteraf voel ik me dan zoo stom, dan heb ik spijt dat ik het niet gewoon heb gedaan! Maarja…
Een vriendin van mij is bevriend met hem en zegt dat hij niet te vertrouwen is, ze vindt dat ik er niet aan moet beginnen en hem al helemaal niet leuk moet gaan vinden. Maargoed dat laatste is dus al gebeurd:P
Gisteravond kwam ik hem tegen in de kroeg, begroette hem gewoon en dat was het eigenlijk. Hij ging naar zijn vrienden, ik naar de mijne. Ondertussen hield ik hem natuurlijk wel in gaten, hij mij ook. Toen zag ik dat hij met allemaal (knappe) meisjes begon te praten enz. En ja ik weet het wij hebben niks dus hij is mij niets verschuldigt. Maar ik vond dit gewoon rot, want hij weet dat ik hem leuk vind, maar eigenlijk weet ik niets van hem… Dus het lijkt mij (ik denk nu nogal negatief) dat m’n vriendin gelijk heeft.
Wat vinden jullie hiervan, en wat zouden jullie in mijn situatie doen?