wat moet ik nu?!

Een tijdje geleden heb ik via internet een jongen ontmoet. Het klikte al gelijk heel goed. Dus besloten we afgelopen vrijdag elkaar te ontmoeten.

Dit heb ik allemaal stiekem moeten regelen. Want mijn ouders vinden het niet goed dat ik chat enzo, laat staan dat ik een jongen in het echt ga ontmoeten.(ze vertrouwen niemand) Dus ik had maar gezegd dat ik naar een vriendin ging.

Toen ik gister dus die jongen heb ontmoet klikte het helemaal! Dus uiteindelijk gezoend enzo.

Maar nu wil ik hem zo gauw mogelijk weer zien, maar ik kan niet nog een keer alles bij elkaar gaan liegen. Maar ik ben bang als ik de waarheid vertel dat ik hem niet meer mag zien of spreken omdat ze boos zullen zijn en me nooit meer vertrouwen.

Iemand raad?

De jongen vergeten. Als je het niet wil vertellen aan je ouders, moet je hem vergeten.
Want ze komen er zeker een keer achter dat je niet bij een vriendin bent, en dan heb je echt problemen…

Dit is echt een lastige situatie, maar ik geloof niet dat je als ouders boos kunt blijven om zoiets. Ik zou het ze toch vertellen, ze zijn misschien een tijdje boos omdat het ook anders had kunnen aflopen, maar als ze zien dat je gelukkig bent dan zullen ze er vast niet kwaad om blijven.

Zeggen dat je hem gewoon van ‘buiten’ kent ofzo?

Gewoon niet vertellen dat je elkaar van internet kent?

Wat soleeil en knakworstenboom zeggen.