wat moet ik nu?

ik hoop dat jullie dit voor me willen lezen en dat jullie er op willen reageren, wand ik heb echt jullie hulp nodig.

Nou ik heb een tijd geleden een jongen leren kennen waar ik nu best wel veel voor voel. ik vind hem egt leuk, en het maakt me bij hem niet zoveel uit dat hij niet de knapste is. Hij is ook zkr niet lelijk.

maar hij is altijd heel lief en als hij smst dan typt hij best wel vaak: hee lieveschat en natuurlijk aan het eind van het smsje :kusje
hij zit me ook vaak te plagen en hij heeft me ook al eens uit gevraag, alhoewel dat toen mis was gelopen en we dus uiteindelijk niks konden afspreken.

maar ik weet dus best wel zkr dat hij me leuk vind, maar soms twijfel ik of hij nogsteeds zoveel gevoelens voor me heeft. misschien is dat heel normaal dat ik bang ben dat hij niks meer voor me voelt. maar hij smst niet meer zoveel, wand hij is druk met werken enzo. en hij heeft ook eigenlijk niet zoveel aanleiding om me te smsen.

hij heeft me wel beloofd dat we zouden afspreken …en dt we nog een filmpje zouden gaan kijken … maar daarover heeft hij me nogsteeds niet gesmst. eigenlijk wil ik hem daarover heel graag smsen maar ik ben bang dta ik dan te opdringerig over kom. en dat ik me zelf voor paal zet.

wil je meer over mijn verhaal weten dan staat op deze link mijn hele verhaal: http://forum.girlscene.nl…list_messages/155640/last

al je iets omhoog scrolt dan zie je een lang verhaal staan. als je dit en het verhaal van de link wil lezen dan zou ik erg blij zijn … ik hoop ook dat jullie op mijn topic willen reageren en me willen helpen.

xx

Waarom zet je niet alles in 1 topic?

Praten?
Je wilt weten hoe het zit tussen jullie waarom maakt dat je dan opdringerig?

Ik ga niet heel je verhaal lezen, want daar heb ik nu niet zo’n zin in. :blush: Misschien dat ik het straks even lees, en dan weer reageer.
Maar in ieder geval,
je kan ook zelf de eerste stap zetten! Sms hem, want misschien smst hij wel minder, omdat jij nooit uit jezelf begint te smsen? (dat weet ik natuurlijk niet)
Maar als je zeker weet, dat hij je leuk vindt…
dat veranderd niet zomaar in een vakantie hoor! Zo snel gaat dat niet voorbij.
Neem gewoon de eerste stap, en sms hem over dat avondje film kijken ofzo.
x

nou kijk we hebben nog niet verkering of iets, dus ik vind het dan zo raar
om dan te zeggen dat ik het jammer vind dat hij niet meer zo veel smst.
ik weet gwn niet hoe ik nu veder moet wand ik wil wel dat het wat word.
zou ik een smsje moeten sturen van : zal ik een filmpje gaan huren??
ofzo??

omdat ik er ltr pas achter kwam dat ik me eigen topic kon maken :blush:

Gewoon een keer aan hem vragen wanneer jullie naar de film gaan :slight_smile:

Dat vind ik echt lief van je :slightly_smiling_face: maar misschien moet ik hem wel smsen jah …wand hij is best wel verlegen en als hij niks weet te smsen dan stuurt hij hoog uit : hee vroe me af hoe het met je was.

maar ik wil gewoon niet dat ik opdringerig over kom…wand ik heb het al eens eerder gevraagd of we nog ene filmpje gingen kijken …maar toen ging hij daags daarna op vakantie en dus kon dat niet. en om het nu weer te vragen voelt zo wanhopig…

Ik zou het ook gewoon aan hem vragen, hij vindt het vast leuk dat jij ook initiatief neemt =)

jaah waar ik dan ook best wel bang voor ben is : dat als je dan samen op de bank een filmpje zit te kijken dat er hellemaal niks gebeurd. dat hij niet eens zijn arm om je heen legt of iets… ik ben namelijk wel al eens eerder bij hem thuis geweest en toen zaten we met zijn 2e beneden …en toen zat hij best wel ver van me af… hij probeerde wel elke keer me aan te raken enzo…maar meer deed hij niet

De enigste keren dat hij egt dichtbij me zat enzo was samen op een bankje zitten enzo… en ik weet nog wel dat ik op de bar zat en dat hij dr op ging liggen met zijn hoofd op me schoot…me hart ging toen egt te keer …en nu weer als ik daar aan denk:blush:

ik heb de lange tekst in stukken verdeelt zo is het makkelijker te lezen

Heej!
Ik heb net even je verhaal gelezen.
En ik denk echt wel dat hij je leuk vindt!
En zoals ik al zei; liefde gaat niet zomaar over, als je op vakantie ben geweest. Tenminste dat denk ik.
Gwn een smsje sturen, en daarin zggn van; ‘hee, we zullen nog steeds een filmpje gaan kijken? haha! ik heb er gewoon zo’n zin in…:blush: xx.’
zoiets ofzo.
maar als hij verlegen is, moet jij juist veel stappen zetten, en voor een verlegen iemand, zijn die dingen die jij vertelde in je verhaal al heel wat!
x.

waarom alles via sms >.<
het is de heletijd,
sms blabla
je kan ook hem zomaar verassen of gewoon bellen ofzo,

Zet zelf de eerste stap, dat is alleen maar leuk(bij mij heb ik echt de eerste stap gezet want we kenden elkaar wel maar alleen van af en toe gesprekjes omdat we ooit bij elkaar in de klas zaten, dus ik zei gewoon. Heb je zin om mee naar de bios te gaan? nou ik had het hem real life gevraagd en je wil niet weten hoe blij dat jong keek(en ik trouwens ook) maar ook als het niet zo kan maar via sms. gewoon doen, niks is opdringerig wat dat betreft, als hij je leuk vindt is het alleen maar fijn!

Succes

maar ik ben bang dat ik dan niet meer weet wat ik moet zeggen…je hebt ook zkr meer aan bellen wand zo kan je een beetje horen wat hij er van vindt. ( je weet wel de manier waarop hij praat) maar ik ben bang dat het dn zo’n lomp gesprek word

gewoon zelf het initiatief nemen!
hij heeft het nu druk met werk dus misschien denkt hij er even niet zo aan.
en als jullie dan samen een film kijken ofzo en hij raakt je niet aan, dan kun je toch ook zelf zijn hand vastpakken? :slightly_smiling_face: