wat moet ik nu?

.

slaat nergens op hoe ze doet… ga er met haar over praten dat is t beste!!.. ik word op dit moment ook gek van een vriendin :pensive:

oke, lekker dan ;s.
vragen waarom ze zo doet ofz?
ik weet niet ;p

Misschien heeft ze het gevoel dat ze je niet meer kent? En weet ze daarom niet waar ze over moet pratne?

dan raakt ze geiriteerd en zegt ze wat bedoel je op een irietant toontje
maar hoe kan ik het dan hetbeste tegen haar zeggen?

Dat is vreemd, jullie hebben geen ruzie gehad ofzo?

Maar: praten is de boodschap. Vraag of er iets achter zit.

wat doet jou vriendin dan :stuck_out_tongue:

wat stom, ik zou vragen waarom ze zo doet?

maar kijk het probeem is hoe doe ik dat ik wil haar niet boos maken
ze kijkt de hele tijd alof ik stront ben
en ze doet heel afzonderlijk het gaat slecht op school bij haar en ze loop de laatste tijd erbij een een h o e r tshirt met legging en haar t ieten puilen er half uit :crazy_face:

Misschien heeft ze gemerkt dat je zo over haar denkt en kijkt ze je daarom aan alsof je stront bent? Ofwel zijn jullie gewoon uit elkaar gegroeid. Als je hierover niet kan praten zonder dat ze boos wordt, is ze het ook niet waard.

nee daar kan het echt niet aan liggen want dat weet ze niet
alleen ze doet zo geïrriteerd tegen mij en nooit tegen anderen ik heb haar nooit iets misdaan

We agree a lot.

Mensen kunnen veel afleiden uit lichaamstaal hoor. Net zoals jij kunt afleiden dat er iets met haar scheelt omdat ze stiller is, kan zij misschien uit jouw doen afleiden dat je vindt dat ze zich niet goed kleedt of wat dan ook.
Praat gewoon eens met haar. En laat weten hoe het gegaan is (:

vraag haar of er iets is. als ze zegt nee, is het toch wel ja.

Dat had ik ook een tijdje met een goede vriendin, maar ik had geen zin om contact te gaan forceren zegmaar. Ik ben me dus hetzelfde blijven gedragen, heb weer eens iets vaker met haar af gesproken en nu is het eigenlijk weer hetzelfde als vantevoren. :’) Succes in ieder geval!

Onvermijdelijk, met jouw avatar :stuck_out_tongue:

Ik herken me in jouw situatie ook heel erg. Misschien kun je idd proberen meer met haar af te spreken. Dan kan ze toch moeilijk raar blijven doen, en anders vragen.

Mijn vriendin doet nu ook bij mij niet echt leuk en stil, en als ze dan een bepaald meisje op school ziet vliegt ze erop af zowat. Terwijl ze eigenlijk helemaal geen vriendinnen zijn ofzo. Ik ben bang dat het wel een beetje aan mij ligt, want ik ben ook niet zo grappig als andere meiden enzo. Maar hoe verander je zoiets?:bored:

Maarja eigenlijk kan ik je dus ook niet echt verder helpen dus… :thinking:
Gewoon veel afspreken?