wat moet ik nu?

ik vond/vind een jongen leuk ik noem ff Q. hij zit wel eens aan mn kont en dan kloot ik weer terug enz. ik had een feest en had beetje drank op. ik was iedereen kwijt en toen kwam ik Q tegen. ik ging ff met hem dansen en een hoertje uit mn klas zag dat en begon te laggen zei is best zielig. maar Q negeerde haar en ik en Q liepen een halletje in. Daar begon hij me te zoenen. en even later gingen we allebij een andere kant op. ik vroeg hem vandaag waarom hij me zoende, toen kreeg ik als antwoord: omdat ik dagt dat je moest huilen. k voreg of hij me luek vind maar dat vind hij niet. maar ik bedoel als je een fking lelijk wijf tege komt die huilt ga je die togh ook niet zoene !! maar mijn vraag is wat moet ik nu doen??. het is nu heel moeilijk hem niet meer leuk te vinden.

Oh wat een loser zeg. Vergeten, for sure.

Moelijk. hem negeren denk ik.

Hem niet meer leuk vinden, maar dat is nogal onmogelijk vermoed ik

ik ga proberen :slightly_smiling_face:

dankje Xx

wat een lul!

heb echt hulp nodig
ik heb deze zomervakantie een jongen ontmoet, en hij was zooooooo leuk! heb toen ook een hele leuke vakantie met hem gehad en toen ik naar huis ging ook allemaal blijven smsen enzo. ik was echt helemaal inlove en 2weken later was ik jarig. toen issie naar mn verjaardag gekomen en ook 2nachtjes blijven logeren (ifyouknowwhatImean :roll_eyes: ). toen wassie weer thuis (uur met de auto rijden) en begon hij opeens helemaal afstandelijk te doen, alsof ik een of andere vage vriend was… dus ik smsen of hij mij even kon bellen als hij tijd had. dus hij mij meteen bellen wat er aan de hand was.ik hoorde ook op de achtergrond dat er vrienden van hem bij waren, dus eigenlijk wildeik niet zeggen wat er aan de hand was en dat ik hem wel een andere keer terug zou bellen, maar hij wilde dat ik het gewoon zei, maakte hem niet uit zei hij. Ik uitgelegd dat ik het niet leuk vond dat hij zo afstandelijk deed enzoo, en toen zei hij dat het toch niet ging werken. dus toen was het stil en zei hij opeens dat hij moest gaan. ik was echt stom verbaast dus het enige wat ik zei was; ohh, okee… en toen hing hij opeens op.
ik was zooooo boos op hem maar dat is na een tijdje wel over gegaan. Toen hoorde ik later dat hij toen ik naar huis was, hij nog met 2 andere meisjes wat dingen heeft gedaan (ondertussen dat hij nog met mij zat te smsen van; ikhouvanjou, ikmisje enz.), kan dus echt gewoon niet!! Dus toen vorige week wilde ik een vriendin van mij een smsje sturen, stuurde ik het per ongeluk naar hem! domdom. dus hij stuurde terug; hee waarom stuurde je dat naar mij? X. ik; oops was niet naar jou bedoeld! hij; oh maakt niet uit hoor;) maar ga je volgend jaar weer naar de camping, ik wil. zou wel gezellig zijn :flushed: X. dus ik; ja ik ga ook. die avond kwam hij op msn begon hij tegen mij te praten; Heeey lekkerding ! mijn probleem; nou zie ik hem volgend jaar weer op vakantie, en ik wil echtniet meer voor hem vallen maar ik ben bang dat hij me toch wel weer weet over te halen, op een of andere manier vind ik m nog steeds wel leuk. alleen, wat moet ik nou doen als ik hem deze zomer weer tegen komm?? Echt PLEASE give me some advice!!!

zoek een leuke jongen in nederland en vergeet hem en als je dan weer op vakantie gaat zorg je dat je een vriend hebt ofzo of je zegt dat je een vriend hebt en dan doe je een beetje afstandelijk :slightly_smiling_face:

dankjewel, das wel een goeie, tjaa ik ben nou ook wel aan het rond kijken, maar nog niks gevonden haha where are the cute guys?? :cold_sweat:
neemaar dies wel goed!