Wat moet ik nu

Hallo allemaal ik was al een hele tijd verliefd op een jongen. Mijn vriendinnen heb ik dit in vertrouwen verteld. Een van hen kent deze persoon en was me iedere keer weer eraan aan het herinneren dat ik hem leuk vond. Zelfs nadat ik aangegeven had dat ik er niet meer op stond te wachten. Vandaag bleek dat die jongen uit de kast is gekomen. Maarliefst een jaar geleden en mijn vriendin wist dit maar heeft dit nooit verteld. Het lijkt wel of zij het een spel vond ofzo ook omdat ze het iedere keer weer aanwakkerde als we hem tegenkwamen. Het raakte me toch heel erg ondanks dat ikzelf het gevoel had dat ik het had afgesloten.

Ik weet dat dit topic hier eigenlijk niet thuishoort maar ik wilde toch graag vragen wat jullie hiervan vinden. Kan ik deze persoon nog wel een vriendin noemen. Wat moet ik doen?

Groetjes,

Angel

Misschien kickt ze erop dat jij als vrouw achter een homoseksuele jongen aangaat en de drama die daarbij komt… Of die jongen in kwestie wist het nog niet helemaal zeker en zij moedigde je aan, zodat er wat meer duidelijkheid kwam voor hem en voor jou. Heb je er al over gepraat met haar?

Ik zou echt not amused zijn. Het lijkt alsof zij de macht die zij hierover had wel leuk vond. Ik zou het er met haar over hebben maar ik zou dit gedrag zelf niet accepteren.

Ik vind eigenlijk wel dat ze op haar minst had kunnen zeggen, dat hij homo is. Of iig niet elke keer over beginnen, terwijl ze het wist

Ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant vind ik het logisch dat ze niet heeft gezegd dat hij homo is, maar aan de andere kant vind ik het heel erg vreemd dat ze er dan wel zo bovenop zat.

Ik zou er eerst even over praten met haar, vragen waarom ze het steeds zo aanwakkerde. Als ze geen duidelijke reden geeft, is het denk ik goed om even afstand te nemen van haar en voorzichtig te zijn met haar een vriendin te noemen.

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb met haar gesproken. Ze zei sorry maar niet oprecht. Ze ziet niet in wat ze fout heeft gedaan.

Ik vind het persoonlijk best wel lullig van haar. Hij is een jaar geleden uit de kast gekomen, dus ik neem aan de hij ook niet meer twijfelt of er een geheim van wil maken. Snap dan niet waarom je je vriendin je daar niet voor zou waarschouwen en haar wel steeds op hem wijzen. Het lijkt inderdaad alsof ze het als een spelletje zag, of op de drama kikte of het haar een soort gevoel van macht gaf. Goed dat je het er met haar over hebt gehad. Jammer dat ze het niet begrijpt - maar dan weet je dat voor de toekomst,

ik zou afstand van haar genomen hebben, niet iedereen is een vriendin.