Wat moet ik nu?

Hallo,

In februari ontmoette ik N., ik vond hem toen meteen leuk en heb zijn nummer gevraagd. We praten heel veel en zagen elkaar lang niet, daardoor werd ons contact steeds minder. Na paar weken zag ik N. weer. Ik ben best verlegen dus durfde niet veel te zeggen. De dag nadat we elkaar we tegen kwamen in de keet (hangplek) begon hij weer tegen me te praten via app.

Ik vond hem meteen leuk, maar ik durfde niks te doen. Na paar maanden (3 maanden terug), kwamen we echt naar elkaar toe, ik vroeg wat hij van me wou en dat wist hij nog niet. Ik was best wel lang in onzekerheid, want ik wist niet wat N. wou. Twee maanden terug ging ik met een vriendin van mij, naar het dorp toe waar hij woonde. Ik ging toen voor het eerst met hem.

Sinds dien als we elkaar zien in de keet gaan we met elkaar en hangen we de hele avond met zn tweeen ergens.

Nu had ik gister een gesprek met hem via app over verder gaan met elkaar, hij zei dat hij wel met me zou verder willen gaan. Ik wil ook wel verder gaan met hem alleen ik wil zeker weten dat hij me niet zou dumpen als ik verder met N. was geweest.

Kort na dat gesprek, dezelfde avond nog, zei N. maar ik wil liever nu geen relatie… Ik vroeg waarom niet dan? Waarop hij antwoordde ja ik weet niet. Ik was op dat moment boos en antwoordde op hem: Dus eigenlijk eh, kan ik nu gewoon doen wat ik wil, want ik weet dan dat wij toch niks krijgen met elkaar en alleen maar met elkaar gaan. Hierop zei hij: Naja als jij dat zo graag zou willen. Ik weet het gewoon even niet. Ik zei dat ik het niet zo bedoelde, maar vroeg of hij me snapte waarop hij zei dat hij me wel snapte. Hij zei daarna: Ik denk wel over een relatie na, maar als we een relatie zouden hebben, wat zou je dan van me verwachten? Ik zei dat ik niet meer verwachtte eigenlijk dan hoe het nu ging alleen als we een relatie zouden hebben, dat ik dan zekerheid heb van dat is mijn vriend. Hij zei toen: Ja maar als je een relatie hebt spreek je ook vet vaak af enzo, nou is dat niet echt het probleem, maar ik weet niet of ik daar op dit moment aan toe ben of zin in heb. Ik vroeg toen: vind je me dan uberhaupt wel leuk of gebruik je me gewoon? Hij zei toen: Ja tuurlijk vind ik je wel leuk. Daarna volgde er een korte stilte en toen zei hij, In mijn ogen word het gewoon een keetrelatie, als ik met je heb wil ik bv ook andere dingen doen. Ik zei toen ja klopt dat vind ik ook. Toen zei hij naja we zien het wel.

Ik vroeg toen, hoe gaan we nu verder? gaan we verder zoals eerst, of wil je niet meer met me gaan? Hij zei ja tuurlijk wel. We hadden die avond eerder besproken over verder gaan met elkaar en dat wouden we wel, alleen ik wil het liever als ik een relatie met N. zou hebben. Hij denkt daar anders over en vind dat het ook wel zonder relatie kan, want we gaan nu al 2 maanden met elkaar. Ik heb hem dus ook gezegd, daarom begon je over verder gaan, want je wilt wel verder met me gaan, maar je wilt geen relatie met me. Hij zei daarop: ik zeg niet dat ik nooit met je wil hebben en ook niet dat ik gelijk met je verder wil gaan. En daar eindigde het gesprek want ik ging slapen.

Ik weet nu echt niet wat ik dus moet, ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook, alleen hij wil geen relatie.
Dus ik weet nu niet of ik nog met hem wil gaan zoals eerst, of dat ik hem nu laat want hij wil toch niks…

Bedankt voor het lezen

xx

Volgens mij gebruikt hij je gewoon.

Wat wilt hij precies, wilt hij ook dingen doen met anderen meiden, wilt hij niet die verplichtingen? Je kunt ook gewoon een relatie nemen zonder dat je elkaar elke dag moet spreken etc.

Ik wil ook nu nog lang geen relatie! Terwijl ik zegmaar ook met iemand "ga, het is gewoon niet officieel, we zien elkaar alleen op school, en we spreken wel is af. Maar nee, een relatie kan je het zeker (nog) niet noemen. Hij (N) hoeft toch niet perse meteen een relatie te willen? Als je echt voor hem gaat, dan kan je nog wel wachten tot hij het zeker weet, dat is beter denk ik :wink:

Je kunt hem niet dwingen een relatie aan te gaan met jou, laat dat allereerst even duidelijk zijn. Respecteer die keuze en blijf hier niet over doorgaan, nee is nee.

Ik denk dat hij je gewoon gebruikt en dit ook eerlijk toegeeft, hij ziet het als een ‘keetrelatie’ dat zegt toch genoeg? Hij wil gewoon de lusten maar niet de lasten van een relatie en hij is echt niet de enige jongen die er zo over denkt. Hij wil met jou zijn als het hem uitkomt, seks met je hebben als het hem uitkomt en als hij zin heeft in een ander wil hij dat dat kan.

Je moet jezelf alleen afvragen of jij met zo’n jongen verder wilt gaan en er moeite in wilt steken of dat je het hierbij laat en wacht tot je een jongen tegenkomt die ook voor jou wilt gaan.

Omg volgens mij praat je gewoon met ‘mijn’ boy. Dit zouden zoooooo goed zijn woorden kunnen zijn,

Ik ben t met de rest eens trouwens, al snap ik als je toe gaat geven.