Wat moet ik nu van hem denken`?

Hey,
dus hier het verhaal:
Ik had voor kort een vriend, en toen ben ik vreemdgegaan met mn beste vriend (ik weet het ik weet het -.-) en toen werd ik verliefd op hem (laten we hem maxi noemen) en maxi stuurde me ook de hele tijd smsjes, en mailtjes. En we hadden een paar dates, maar niet gekust. En eergisteren was ik bij maxi, en toen heeft ie me weer gekust. Maar toen werd hij plotseling zeer -ik weet niet hoe je dat zegt- afwijzend, en vandaag heb ik hem erop aangesproken zei ie dit:

Hei sorry maar ik ben verliefd op een ander meisje, maar ook op jou, ik weet nu ook niet wat ik moet doen, want zij woont zo ver weg enzo…

Ik kom me best wel gebruikt voor…Moet ik nu op hem ‘‘wachten’’ of moet ik zeggen ‘‘vergeet hem, move on’’?
Sorry voor het lange verhaal maaar nuja alvast bedankt

Ehhm, blijf bij je vriend?
Ik weet het niet, luister naar je gevoel, jij kan het beste voor jezelf bepalen wat goed is!

je moet zeker niet op een jonge wachten en achter em aan gaan lopen,
is hij echt verliefd op jullie allentwee of gewoon leuk vinden dat is iets anders naja

wat ik zou doen is met hem praten over wat jij voelt enzo want hij kan niet opeens jou zeg maar in de steek laten als je snapt wat ik bedoel.
hij zoent jou hij stuurt je leuke smsjes en mails dat moet toch iets betekenen en dan vind hij opeens een ander meisje leuk… weird
maar oke hier zou ik het dus niet bij laten, ik zou met hem praten maar niet meer met hem gaan je ziet dat hij je zo kan laten vallen voor iemand anders

hoop dat het een beetje duidelijk si hihi

Dat is uit, ik heb het hem de dag zelf nog opgebiecht en hij is uitgeflipt en dan heb ik het uitgemaakt omdat ik dan verliefd was op maxi. en nu geen idee ik schrijf (nu in dit moment) nog met hem maar naja…

Vergeet hem en move on.
Hij heeft je een beetje gebruikt heb ik het idee…
misschien is dat niet zo hoor! ~idunno~

Hij was verliefd op dat andere meisje, zij ook op hem…toen kwam ik…en nu is het allemaal…weird.

Nouu, ik heb wel es twee iemanden leuk gevonden, maar dan zou ik niet echt verder met ze gaan, tegelijkertijd.
Want dan hebben ze allebei het gevoel, net zoals jij hebt, dat jij de enige voor em bent en zo.
Dus dat is 1, zijn fout.

Maar nu heeft ie het ook aan jou verteld, dus dat is eerlijk, niet dat jij het niet mag weten.
Geef hem de tijd, laat hem nadenken over hoe hij het zou moeten aanpakken. Want als jij in zijn schoenen had gestaan, en diezelfde fout had gemaakt, dan zou je ook wel een beetje denken van ‘oh nee, wat nu…’
Hij zal moeten denken wie leuker is, maar ook beter voor em is en dat is niet altijd makkelijk weetje.

Dus ik zou hem gewoon even tijd geven, en alvast een beetje in je achterhoofd hebben van ‘als hij voor dat andere meisje kiest, dan is hij vreemdgegaan en kiest hij op het eind ook nog niet voor mij. Wat een ***, hij mag het vergeten.’ xd

Pak een jongen, zorg dat die beste vriend er achter komt, kijk of hij zich
jaloers gedraagd.

Ja; als je hem echt leuk vind, wacht op hem!~
Nee; move on, he doesnt care…

Okej euhm slecht nieuws

Hij schrijft juist dat hij die andere heel leuk vind em mij niet meer aan het lijntje wil houden en ik hem moet vergeten, dat hij echt verliefd op me was ( jongens en gevoelens, ongeloofelijk knipper met je ogen en het is al over) maar hij gewoonweg die andere wil

hij zegt dat we wel nog vrienden kunnen blijven maar nuja
ik vind:’’ we kunnen vrienden blijven’’
netzo een goed idee als
‘‘je hond is dood maar je mag hem houden’’
ach geen idee
verdomme en ik wou nooit meer huilen vanwege een kerel -.-

Ik haat jongens -.-

Zo zie je maar dat je gewoon nooit vreemd moet gaan, uiteindelijk blijf je alleen achter.

Klinkt gemeen: om vreemd te gaan, heb je eerst een echte relatie nodig
die ‘‘Vriend’’ die ik toen had, belde nooit, wou me niet eens echt kussen, schaamde zich voor me, en geen idee hij was te laf om het uit te maken

en als ik het ging doen ging hij waarschijnlijk hetzelfde doen als bij zn ex…(zeggen dat zij het uitmaakt zodat ze zich cool kon voelen)

Ps: ik probeer daar niet goed te praten wat ik gedaan heb, maar geen idee, ik voelde al langer iets voor die ander, en het kwam er gewoon van

Dan kan je in feite dus niet van vreemdgaan spreken en heeft hij ook geen reden om boos op je te zijn.
Conclusie:
Die ‘ex’ van je is een grote lul die zn mond dicht moet houden.
Maxi zit duidelijk in een dilemma en kan je beter even met rust laten op liefdesgebeid dan.

Hij wil die andere dat is nu wel duidelijk
mja ik ben wel bang wat er met onze vriendschap gaat gebeuren, we waren beste vrienden en nu…well…fuck

Karma. What goes around, comes around.

Ik had moeten zeggen dat ik geen lullige kommentare wou…whatever -.-

En toch is het zo, niet lullig bedoeld…

Maarja, zoals je zelf al zegt, die jongen was niet echt dé jongen waar je naar zoek was.
Dus blijf gewoon zoeken en dan vind je vast wel een ander. (:
(en nee ik bedoel niet dramatisch gaan zoeken naar een jongen en je zo gaat gedragen in de hoop dat iemand je leuk gaat vinden.)

Huilen heeft sowieso geen zin, want dat brengt niks terug he ;p
Maarja ik kan het wel snappen.

Sterkte dermee eh.

vind je het gek? jij deed zowat hetzelfde

Hoezo voel je je gebruikt als je zelf hetzelfde doet?