Wat moet ik nu toch doen ? :(

Dag iedereen,
Ik heb het de laatste tijd heel moeilijk en weet niet wat te doen, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik heb dus rond september een jongen leren kennen, met prachtige krullen, volledig mijn type. Paar dagen later zei hij me dat hij geen klik voelde voor een vriendschap maar uiteindelijk hebben we toch eens afgesproken en verliep alles wel vlot, hij zei dat we een ‘droge’ vriendschap zouden hebben, elkaar dus om de maand eens zien. In die tussentijd had ik een hele lieve leuke jongen leren kennen en ondertussen zijn we iets meer dan 1 maand samen. Toen opeens vorige week die hele leuke jongen waar ik een oogje op had, met zen krullen, aan mij vroeg om nog eens af te spreken… Ik was heel verbaasd want had dat niet verwacht met de ‘droge’ vriendschap. Maar nu is het probleem ik vind hem echt leuk dat was al van het begin zo maar ik dacht dat het wel voorbij zou gaan. Helaas toont hij geen enkele vorm van interesse :frowning_face: . Maar ik heb eigenlijk ook geen gevoelens meer voor men huidige vriendje, dus nu is de vraag wat moet ik hiermee ? Alvast bedankt voor de hulp! Xjeees

Heel duidelijk: als jij geen gevoelens hebt voor je huidige vriendje moet je het uitmaken. Dat heeft niks te maken met die andere jongen, je mag hem niet daarvoor aan het lijntje houden.
Hoe het dan met die andere jongen afloopt zie je dan wel, wie weet zit er toch nog wat in. Hoezo toont hij geen interesse als hij je vraagt nog eens af te spreken? Al wordt het niks, dan komt er vanzelf wel een jongen op je pad die jou ook leuk vindt en jij hem ook. :slightly_smiling_face:

Sowieso uitmaken met je vriend als je daar geen gevoelens meer voor hebt. Dat staat los van die andere jongen.
Die jongen vind ik eigenlijk maar raar. Waarom wil je daar energie aan verspillen? Hij vindt je niet eens leuk genoeg voor een vriendschap…

Ik denk niet dat die jongen haar niet leuk genoeg vind voor vriendschap, hij wilt er gewoon niet te veel moeite in steken, dus elkaar 1 keer per maand zien vind hij voldoende. Dat kan toch? Ik vind het wel handig dat hij het nu alvast aangeeft. Je hebt ook vriendschappen dat je elkaar maar 1 keer in de maand ziet. Maar ik zou geen vrienden met hem worden want jij hebt gevoelens. En maak het uit met je huidige partner.

hij zégt dat hij geen klik voelt voor een vriendschap en later dat hij eventueel één keer per maand met dr wil afspreken. Ik zou hem in zijn gezicht uitlachen, dat heet toch geen vriendschap?

Tja voor sommige mensen is dat vriendschap. Als je niet meer tijd hebt voor iemand.