Wat moet ik nu met die jongen? =(

Heej, ik zit met een probleempje.
Deze vakantie was ik in Italië op een Nederlandse camping. Daar ontmoette ik een hele leuke jongen. Maar ik kende hem nog geen dag. Toen hij weg was heeft hij contact gezocht via facebook. Later, toen ik van vakantie terug was, heb ik hem toegevoegd. Daar wisselden we msn adressen uit en hadden we contact via msn. Maar het probleem is dat hij heel ver bij me vandaan woont. (hij woont nml in België, vlakbij Nederland, ik woon ergens in midden Nederland.)
En hij is 19! Terwijl ik 14 ben, dus onze levens zijn nog totaal verschillend. Ik was nog een tijdje smoorverliefd(en zo sprak ik ook tegen hem) wanneer ik met hem sprak op msn, maar langzaam ging dat natuurlijk ook wel over.
Maar bij hem niet. Hij wil graag langskomen enzo, maar van mij hoeft dat niet persé meer, omdat ik 1. hem dus maar 1 dag écht gekent heb. 2. hij 19 is. 3. hij zo ver weg woont. 4. ik niet meer verliefd op hem ben.
Maar wat moet ik nou doen?? Ik durf geen nee te zeggen. Ik weet wat dat dit heet ‘aan het lijntje houden’. Maar… Ik wil hem echt niet kwetsen ofzo!
Weet iemand een subtiele manier waardoor ik nee kan zeggen? Of iets anders kan doen? =(
Liefs,

Zeg het gewoon. Direct.
Als je ‘‘subtieler’’ wil melden kunnen er vaak verwarringen ontstaan en dan kwets je hem nog meer.

ehm lastig, ben hier geen expert in :B, maar wat ik zou doen denk ik, steeds minder contact houden en toch wel eerlijk zijn dat ik hem niet zo leuk meer vind, of je zegt dat je vind dat het leeftijdsverschil/ afstand te groot is voor jouw gevoel.

@ chanelno5 ;
Ik probeerde ook steeds minder contact te houden en dat ging ook heel goed, tot vandaag. Opeens kwam hij weer met een offline bericht dat hij het zo jammer vond dat we bijna nooit meer iets zeiden op msn. Dus dat hij het maar even zo probeerde.
En jullie tips heb ik veelaan, maar hoe kan ik dat ooit zeggen?!
Zo pijnlijk… :grimacing:

Misschien; Ik ben eerlijk. Dus daarom zeg ik dit ook. Ik vind je eigenlijk niet meer leuk. Voor mijn gevoel zit er ook teveel afstand en leeftijd tussen ons. Ik zou het ook onprettig vinden als je langskwam. Sorry, maar ik moet dit even kwijt.