Wat moet ik nu doen?

Dit is mijn verhaal:

Ik ken een jongen via via van internet. Ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook, zegt hij. Ik spreek hem heel vaak op msn, soms ook met de webcam, en we smsen ook. Ik voel me echt prettig bij hem. Hij is alleen wel 2 en een half jaar ouder en hij woont drie kwartier bij mij vandaan. Ik wil heel graag een keer met hem afspreken, maar ik weet niet zo goed of ik wel durf. Daarnaast weet ik niet of m’n ouders het wel goed vinden, want ik kan niet zo makkelijk met hen praten. Hoe moet ik het aanpakken? Wat zouden jullie doen?
Help me alsjeblieft, want ik kan wel wat tips gebruiken.

Liefs,

Als je uiteindelijk gaat afspreken, ga dan met een vriendin ofzo. Nooit alleen, je weet maar nooit…

Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, alleen dan woont de jongen in kwestie aan de andere kant van Nederland. Het beste kan je je ouders inlichten en met meerdere vriendinnen afspreken op een plek die je goed kent en waar je ook snel vandaan kunt voor het geval dat je een engerd treft. Ik zou hem ook van te voren wat vaker bellen. Zo wen je aan het praten met hem. Succes <3

Haha, dankjewel. Dat was ik sowieso al van plan. :wink:

Iemand nog tips? Wat moet ik tegen m’n ouders zeggen?