Wat moet ik nu doen?

Heeeee.
Ik ben verliefd op een jongen, en ik wist dat hij dat wist.
Nou kwam ik gisteravond thuis en start mijn MSN, ik ehb een berichtje van mijn crush gehad, er stond: hee, ik heb gehoord dat je me al een tijdje leuk vind, en ik moet toch een antwoord geven, ik denk niet dat ik je leuk vind.
Ik schrok maar was blij, nu wist ik wat hij van me dacht ik had dit al verwacht, zo gaat het altijd bij mij… -,- En ik denk ook waarom hij me niet leuk vind; ik praat haast nooit met hem. Nu denk ik: wie niet verliefd is, kan verliefd worden. Dus ik moet gaan praten, misschien word hij dan wel verleifd op me, nu is mijn vraag: Moet ik dit doen? En zo niet, wat moet ik dan wel doen?

Xxx

met hem gaan praten kan altijd,
maar je kan ook denken van: ok, ik weet nu dat hij mij niet leuk vindt, nu ga ik niet de hele tijd achter zijn reet aanlopen. je kan ook gewoon ff rustig aandoen bedoel ik daarmee., of natuurlijk hem vergeten. maar dat is moeilijk. eigenlijk moet je zelf besluiten wat je wilt., succes
xx

gewoon een spontaan leuk gesprek doet al veel :slightly_smiling_face:
& ja ik zou het gewoon doen, misschien gaat ie wel heel anders over je denken omdat ie je dan beter leert kennen.

Hij heeft al bedacht dat hij je niet leuk vind.
dus ik denk dat het beter is om het af tesluiten.
hoe moeilijk het ook kan zijn.

een vriendin van mij loop nu al 2 jaar achter dezelfde jongen aan.
en ze ziet maar niet dat hij haar alleen als gewone vriendin ziet.
en de laatste tijd zelfs irritant vind.

dus beter dat jou dat niet overkomt.

Thanx voor de reacties!:smiley:
Maar, via een vriednin di9e met hem had gepraat op MSN had ik al gehoord dat hij me neit leuk vond, maar me wildeleren kennen, omdat hij me niet goed kende. Ik snap dat wel, maar hij is zo groot xD Maar nu is dat bevestigd, dus ja, mijn keuze is gaan praten, maar ik durf dat gewoon niet :stuck_out_tongue:
En is hij volgens mij verlegen, want, een tijdje geleden had ik hem al een berichtje gestuurd om te vragen wat hij van em vond, en volgens mij is dit het antwoord, maar dat heeft dan heel lang geduurt, zal hij moed verzameld hebben?