Wat moet ik nu doen?

ik ben nu ongeveer een jaar verliefd op een jongen van mijn school, en ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer natuurlijk wel wat aandacht van hem te krijgen, maar mensen zeggen dat dat erg opvalt, terwijl hij er bijna niet op reageert. Nu heb ik vorige vrijdag een schoolfeest gehad, en heb ik hem gevraagd te slowen. Dat vond hij gelukkig wel goed, maar de rest van de avond heb ik van hem niet meer aandacht gehad dan andere mensen, en ook op school doet hij niet
anders tegen me dan andere mensen. nu weet ik niet wat ik moet doen, ik weet niet of hij me leuk vind, en ik weet niet of hij het slowen wel leuk vond. En hoe kan ik er voor zorgen dat hij me wat meer opmerkt, en hoe groot is de kans dat hij bij het feest van zijn voetbalclub over een week ofzo, met andere meisjes zoent?

ik hoor jullie reacties natuurlijk zo snel mogelijk :slightly_smiling_face:

groetjes, lisa

Als mensen al zeggen dat het opvalt hoe jij aandacht van hem trekt en hij nog steeds geen interesse in je toont dan ben ik bang dat hij je niet echt zit zitten.

mensen is een beetje overdreven van me :blush: ik heb twee vriendinne dit verteld en sinds ik het ze verteld heb valt het hun op, ook ben ik erg bang om afgewezen te worden als ik hem uitvraag, iemand hier raad op?