Wat moet ik nu doen?

Ik ken hem pas 3 a 4 weken, maar ik ben helemaal verliefd op hem. Hij is best wel verlegen en super aardig! Maar toen ik hem vroeg of ik hem leuk vond zei hij: alleen als vrienden. En dat we elkaar pas net kende. Ik was gisteravond op een verjaardag en hij was daar ook. Toen we een film gingen kijken zaten we met 5 mensen op een bank gepropt. Hij dat naast mij. En ik weet niet of het per ongeluk ging maar soms kwam hij met zijn had tegen mijn arm (hij had zijn armen over elkaar, want anders paste het niet). Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik wil graag neutraal advies van iemand die mij niet kent want vrienden nemen het voor mij op en dat is fijn, maar daar heb ik nu niet zo heel veel aan.

Als hij zegt dat hij je ‘alleen als vrienden’ leuk vindt, lijkt het mij dat hij dat meent en dat hij ondertussen niet alsnog met je gaat zitten flirten.

Wij kennen hem toch niet, we weten dus ook helemaal niet wat er in zijn hoofd omgaat.

Je zou het toch aan zn vrienden ofzo moeten vragen.

P.S
Ik denk dat met die hand gewoon toeval is eerlijk gezegt

Ja het lijkt mij ook dat hij het meent als hij dat zegt.
Ik denk ook niet dat jij dan moet gaan zitten flirten, en gewoon kijken wat hij doet als hij bij jou in de buurt is.
Je zei zelf al dat je hem pas 3 a 4 weken kende, en je hebt al meteen gevraagd wat hij van je vond, mischien weet hij het nog niet en moet hij nog aan het idee wennen. en onderzoekt hij nu of hij jou mischien ook leuker vind dan alleen vrienden
ik geef je geen hoop, maar het zou kunnen…
Succes en hou ons op de hoogte?

Ik zou het niet weten, waar ik zou zeggen hoop er niet op want dan word je misschien teleurgesteld. Als hij zegt ; alleen als vrienden" zul je dat moeten respecteren, wie weet wordt hij later gek van je, en komt het er alsnog van.

Kijk het gwn nog ffe aan,
Dan zie je gwn wel hoe het loopt.
Maar als ie zegt dat ie alleen vrienden wilt zijn dan bedoeld ie dat ook lijkt me.

Je hebt hem de vraag al gesteld, hij gaf antwoord.
Ja het is balen voor je, maar je weet het toch al?

Inderdaad, de vraag is al gesteld & het antwoord weet je al.

Ik vroeg het hem eergisteren pas… En hij was gisteren best wel zenuwachtig om mij te zien zei zijn vriend. En dat snap ik ook wel, ik bedoel het is me wat als iemand dat tegen je zegt. Maarja, dat hij zenuwachtig was… Als het je niets doet ben je ook niet zenuwachtig, toch??

Oke mensen, hebben jullie ook nog tips ofzo?

Hoe zou jij het vinden om af te spreken met een jongen waarvan je weet dat hij je leuk vind maar jij vind hem niet leuk?
Inderdaad, dan ben je ook niet helemaal relaxed toch?
Je hebt het gevraagd en hij zei dat hij je niet leuk vond, dus dan is het duidelijk. Je moet het in ieder geval niet nog een keer gaan vragen, als hij je achteraf toch leuk vind dan merk je het wel en gaat hij wel met je flirten.

Kijk, hier heb ik wat aan! Bedankt

Dat is niet zo vanzelfsprekend. Als iemand dat tegen jou zegt en je voelt niet hetzelfde, ga je je toch ook niet direct op je gemak voelen?
Ik zou er niet teveel achter zoeken. Jij hebt gedaan wat je kon. De zet is aan hem. Als je jezelf niet te veel wilt teleurstellen, zou ik er de hoop niet op vestigen.

Ja, alleen dat is niet makkelijk. Maarja, weinig keus.

Ik denk niet dat hij je leuk vindt, dat heeft hij niet voor niets gezegd.

Dat is wel zo… Hij zegt het niet zomaar

Maar moet ik mijn gevoelens nu ook voor hem gaan verbergen?

Lijkt me niet echt nodig toch, als hij al op de hoogte is van jouw gevoelens voor hem.
maar ik zou ze niet overdreven gaan uiten, want dan benauwd je hem denk ik wel