Wat moet ik nu doen?!

Zit jij ook met een probleem, of een keuze…
… of het nou is of je vandaag roze kleren aandoet of paarse, of dat je een mega grote beslissing moet maken, je mag het hier allemaal kwijt!

dude
we hebben een forum

–’

Ik moet elke week wegen en dan minimaal x kilo wegen.
Aankomen vind ik onwijs moeilijk/vervelend, maarja, alles beter dan weer opgenomen te worden.
Ik mag 1 keer per week wegen , en anders in overleg met m’n ouders, maar kijk: ik was een paar dagen weg geweest, en toen kwam ik terug en was heel bang voor wat ik woog dus ik woog mezelf (stiekem :S) en ik ben dus 7 ons afgevallen. Ik zit nu dus 3 ons onder de x kilo en dat betekend dat ik waarschijnlijk als ik niet meer weeg dadelijk weer ik grote problemen zit met mn ouders. -.-
Nu weet ik dat, maar ik vind het super moeilijk! Zou ik moeilijker/meer gaan eten, of lekker bewegen en dingen vergeten?
Please, help me… Ik zit in dubio.

wat bedoel je?

Haha, dat iedereen wel een topic aan maakt als diegene raad wilt met haar probleem :wink:

Duhu, dat snap ik. :stuck_out_tongue:
Ik bedoel meer dat het de bedoeling is dat iedereen het hier kan vertellen als er iets is, en dat we dan elkaar steunen. Een soort beknopter forum. :wink:
Op een forum zijn namelijk dingen zoals bijv:
-hellup, mijn moeder is boos-
en dan gaat het al1 maar daar over en over maar 1 persoon

:wink:

Hoi meiden die ook op Girlscene zitten,

Ik heb een probleem, ik vind een jongen echt heel erg leuk, maar wat kan ik doen om zijn aandacht te trekken?
Hij is heel modieus (Jack&Jones etc.) en hij is echt KNAP,
Ik heb hem nu op msn en heb al paar keer met hem gepraat :grinning:
Maar wat moet ik doen?
willen jullie het in een reactie op mijn profiel?
ALVAST BEDANKT CHICKAA’S

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hmm het is een forum. Geen hyves. Dus je hoeft geen ‘Hoi’ of ‘xxx’ te zeggen. Anyway, je wilt reacties op je profiel , maar is het niet juist de bedoeling dat ze hier worden geplaatst?

Oei we worden uitgemaakt voor CHICKAA’S.

Even aan de topicstarter: daar is het forum juist voor.
Ook hebben we al topics waar je je ei kwijt kan zoals het Frustratie Topic(of iets in die trend, er zijn nog een aantal meer soortgelijke topics.).

Dat word alleen maar chaotisch zo’n topic, want dan heb je mensen met echte problemen die het hier kwijt willen die niet opvallen door alle lui die niet weten wat voor schoenen ze aan moeten bij een spijkerbroek…

Ja, maar daar zal dan ook niet op gereageerd worden hea. :wink:
En natuurlijk is het niet exact wat ze bij hun spijkerbroek aanwillen, meer op de manier van: ookal lijkt jouw ‘‘probleem’’ heel klein, je kan het hier kwijt. (het kan nog wel eens groter zijn dan je denkt)
En idd: er word natuurlijk niet op iemands profiel gereageerd maar op deze topic. :wink:

Probeer niet zijn aandacht te trekken!
Wees gewoon jezelf, niet te ‘‘hard-to-get’’, maar ook niet aan hem hangen.
Dat ie modieus is enzo is mooi meegenomen, maar onthoud dat hij wensen heeft (als hij iets met jou wil/uberhaupt met een meisje), en dat jij wensen hebt.
Kortom: wees zoals je bent, probeer leuke dingen met hem te doen en veel succes! :wink:

Hahah.