Wat moet ik nu doen ?

Hey meiden,

Ik heb een probleem. Mijn vriendin en ik zijn allebei op dezelfde jongen. Ik vond hem als eerste heel erg leuk. Zij vond hem niet leuk. Daarna ineens wel. Ze zei dat ik hem mocht ‘hebben’. Een andere vriendin van mi zegt dat ze dat doet op mij een beetje te klieren, en dat ze eigenlijk jaloers is en dus wil hebben wat ze niet heeft. Gisteren zei ze dat zij hem ook leuk vond. Ze heeft zijn msn en heeft veel contact met hem op hyves. Ze weet dat ik hem ook leuk vind, dus ik heb tot twee keer aan toe gezegd dat het beter is als we allebei niet met hem gaan. Ik wordt ook al een langere tijd moe van haar. We zijn niet echt hele goede vriendinnen, al zegt zij van wel. Nu heb ik ruzie met haar (geloof ik). Ze doet bitcherig tegen mij en een andere vriendin van mij. Ik wil heel graag contact met die jongen. Dus ik heb hem een krabbel gestuurd op hyves. Moet ik mij nu schuldig voelen ? Ik weet echt niet wat ik moet doen. Hoe kan ik haar op een vriendelijke manier laten weten dat we beter geen vriendinnen kunnen zijn ? We hebben namelijk vaker van die conflicten die telkens maar weer opgelost worden, en dat is vermoeiend …

xx

Nee, je hoeft je niet schuldig te voelen. Je vond hem eerst leuk, en dat heb je aangegeven. Het is wel flauw van haar kant dat ze eerst zegt dat je hem mag hebben, en dan zoiets doet. Je geeft zelf aan dat jullie niet zulkse goede vriendinnen zijn, dus dat maakt het wel iets anders… Want als vriendinnen behoor je natuurlijk wel rekening met haar te houden. Hoe je haar duidelijk maakt dat je de vriendschap liever helemaal niet hebt? ik heb geen idee eigenlijk, gewoon eerlijk zeggen wat er is? en dan kijken wat haar mening is?

Het is al weer opgelost gelukkig. Nu krijgt ze nog 1 kans om te laten zien of ze een goede vriendin is ^^ bedankt voor de reactie.

Graaggedaan =)

En die kans heeft ze verpest xD

oke dan.
en hoe?

Ze bracht geleende spullen niet terug, en als ik haar er dan aan herinnerde, vond ze dat ik irritant was … Nu noemt ze me echt de hele tijd ‘Little Vampire’. En ze probeert vriendinnen van mij af te pakken. Gelukkig weten zij wel beter ^.^

oké dan, die heeft echt niet geluisterd hoor, toen het even ‘goed’ kwam.