Wat moet ik nu doen ?

Hey ,
Ik ga dit zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen maar daar ben ik niet zo goed in xD . ongeveer 3 maanden geleden kwam er een jongen naar mij op school . Hij kende me niet maar hij kwam ineens naar hij en zij dat hij me wel sexy vindt . Ik heb toen best gemeen gereageerd omdat ik dacht dat dit een stomme weddenschap wad en omdat ik in shok was . Maar 4 dagen later kwamen er 3 jongens naar mij en ze zeiden dat ze een jongen kennen die mij leuk vindt ( ik weet niet of ze het over dezelfde hebben ), nu begin ik te denken dat hij het wel meende . Hij kijkt best wel vaak naar me en als ik bij hem in de buurt sta wordt hij helemaal rood en zenuwachtig. In het begin moest ik niks van hem weten maar nu begin ik hem stiekem toch leuk te vinden . Ik durf dit tegen niemand te zeggen zelfs niet tegen mijn beste vriendin en zeker niet tegen hem . omdat ik niet weet of hij het wel meende en ik ben bang dat hij me nu een bitch vind . Ik voel mij ook zo schuldig omdat ik zo reageerde , maar ik durf niet aan hem te vragen if hij het meende.
Weten jullie wat ik moet doen ?
En denken jullie dat hij dit meende ?
Alvast bedankt ,
Groetjes van een hopeloos meisje :slightly_smiling_face:

euhm je kunt met hem gaan praten? Of vragen of hij het meende. :flushed:

Ik zou inderdaad met hem praten, begin gewoon simpel en bied je excuses aan dat je zo gemeen reageerde :stuck_out_tongue:

Vind het toch wel een aparte manier van benaderen… Elkaar niet kennen en roepen ik vind je sexy. In een club is ander in mijn ogen :stuck_out_tongue:

tjahh wat je kan doen is naar die 3 jongens toe gaan en vragen wie die jongen is die jou leuk vind :slightly_smiling_face:

Hmm apart dat hij zegt dat je sexy bent. Maar ik zou vragen of het serieus was.

Maar ik weet niet hoe ik het moet vragen dat is zo raar , ik ken hem amper en hij staat dan ook bij zijn vrienden . En ik weet niet hoe ik dan het gesprek moet beginnen .

Het is wel een vreemde manier om je te benaderen. Ik zou even kijken wat voor soort jongen het is voordat je je op een of andere klootzak stort (ik zeg niet dat ie meteen een klootzak is hoor!!!)

Het is inderdaad vreemd , maar ik denk niet dat hij een klootzak is want nadat hij het zei zag hij dat ik best wel een shok had en toen is hij ook sorry komen zeggen . Tegen zijn vrienden is hij ook geen klootzak ( op school toch )

Ik zou er gewoon mee gaan praten, hij ziet je duidelijk wel staan!

dat hij je sexy vindt is wel een van de slechtste dingen die hij tegen je kan zeggen terwijl hij je niet kent enzo, ik zou met een jongen van wie de eerste woorden dat zijn niet veel verwachten…

Dat vind ik ook , in het begin dacht ik ook : ieuwwwww ik wil niks met hem te maken hebben . Maar dat is voorbij gegaan .

Ik ben al vaak van plan geweest om het te vragen maar telkens als ik het wil doen word ik helemaal zenuwachtig en weet ik niet wat ik moet zeggen. En ik moet ook eerst tegen mijn beste vriendin zeggen dat ik hem wel leuk vind maar ik ben bang dat ze me gaat uitlachen .

Niet echt een beste vriend als ze je zou uitlachen! Maar je hoeft je nergens voor de schamen voor, zelfs als ze het grappig vind is dat mooi haar mening. Smaken verschillen

Ja dat is waar , ik denk dat ze me niet gaat uitlachen . Dan ga ik het dinsdag tegen haar zeggen . En volgende week ga ik op school proberen vragen of hij het meende alleen vind ik het zo eng en weet ik niet wat ik moet zeggen .

Als je serieus tegen haar zegt dat je hem leuk vindt, zal ze echt waar normaal reageren. Althans, dat zou ik wel verwachten en ook al lacht ze in het begin, ze zal je vast begrijpen. Als hij met zijn vrienden is, kun je hem anders gewoon vragen of je hem even iets mag vragen en hem dan vervolgens apart nemen? Dan kun je vragen of hij dat serieus meende. Als hij nee zegt, is het duidelijk. Als hij ja zegt, tsja, kijken hoe het gesprek loopt haha!

Haha bedankt . Maar is het niet raar om het te vragen terwijl hij het 3 maanden geleden gezegd heeft ?

Ik heb het aan mijn bff gezegd , in het begin begon ze te lachen maar dat was gewoon omdat ze dat niet verwacht had . Maar ze lachte mij niet uit ofzo en ze vindt het niet belachelijk

Ik ga het maandag proberen vragen ik ben wel bang dat ik ineens niet meer ga weten wat ik moet zeggen .