Wat moet ik nu doen :(

Ik heb in september een leuke jongen leren kennen (op Tinder) we hebben uiteindelijk een relatie gehad van 2 maanden tot ergens midden december dus. Toen heeft hij het gedaan gemaakt, en dat had ik niet zien aankomen, want hij zei nog wel steeds (zelfs de dag ervoor) dat hij van mij hield en dat hij niemand anders meer wou, dat hij zich met mij wou settelen,… Ik heb het daarna heel moeilijk gehad en hem verschillende keren om een nieuwe kans gevraagd, maar hij zei dat dat niet ging. We chatten nog wel vaak en dan zegt hij dingen zoals : ‘Ik zou niets liever hebben dan nog met jou samen zijn’, ‘je bent te lief om zo’n dingen te doen’ , ‘Ik kan gewoon niet boos worden op jou’,…
En ik kon mezelf heel de tijd troosten dat hij toch nog geen tijd zou hebben om iemand anders te vinden, omdat we allebei examens hadden (in januari) nu zijn die voor ons allebei gedaan en nu ben ik bang dat hij verliefd gaat worden op iemand anders terwijl mijn gevoelens voor hem nog niet over zijn. Hij heeft mij de mooiste maanden van mijn leven bezorgd en ik wil hem heel graag terug. Hebben jullie misschien tips?

De reden waarom het gedaan is is trouwens: Hij vond dat ik te veel mijn best deed om een perfecte versie van mezelf te laten zien (nooit boos worden op hem, als hij iets vroeg dat ook doen,…), ik was afgevallen en hij vond dat niet leuk en hij vond dat hij te veel voor mij moest zorgen…

Ik denk niet dat je wat kan doen. Hij wil niet meer en je kan hem ook niet dwingen. Contact verbreken dus want je doet jezelf alleen maar pijn op deze manier.

Ik weet dat ik hem niet kan dwingen, maar hij stuurt zo’n lieve dingen… Waarom doet hij dat dan nog?
En ik wil gewoon dat ik niet meer constant aan hem denk

Ja misschien omdat hij je toch niet wilt kwetsen ofzo. Of niet eerlijk durft te zijn.

Contact verbreken. Als hij echt van je hield had hij het nooit zomaar uitgemaakt om zulke domme redenen. Is gewoon tijdsverspilling dit, been there done that…

Dit zijn echt rare en kinderachtige redenen. Redenen die je gebruikt om het uit te maken, omdat je niks anders weet. Ofwel: met deze jongen heb je geen toekomst. Misschien stuurt hij je deze dingen wel omdat hij je leuk vind - maar niet leuk genoeg voor een toekomst. Hij speelt met je gevoelens, niet toelaten!

Ik snap dat dit hard klinkt en dat het lastig voor je is, maar zo te horen verdien je zoveel beter. En als deze jongen je de mooiste maanden van je leven heeft bezorgd kan het alleen nog maar beter worden met een andere jongen… Eentje die jou wel verdient!

Ik ga proberen, maar voorlopig lijkt dat nogal onmogelijk :frowning_face:
Er komt nog bij dat ik sinds dit jaar ben gaan studeren in een andere stad dan al mijn vriendinnen en ik heb hem de 2de week dat ik er was leren kennen, waardoor ik geen tijd heb gemaakt om andere mensen te leren kennen. Ik ken alleen mensen uit zijn vriendenkring en hem. Dus nu weet ik niet wat ik daarmee moet doen