Wat moet ik nu doen?!

Hey meiden,

Een jaar geleden had ik een leuke jongen ontmoet via een site(hot or not)Alles was helemaal leuk, maar toen geen contact meer gehad. 2 maanden terug kwam ik hem tegen in een club en we begonnen weer met praten.
Het probleem is nu dat ik heb pas 1 keer heb gezien en hij wilt dus met me afspreken. Ik heb gezegd dat ik zaterdag alleen thuis ben en hij dus kan komen. Hij wil alleen dingen met me gaan doen zoals, pijpen, beffen, aftrekken, vingeren enz. Aan de ene kant wil ik dit gaan doen omdat ik dat nog nooit gedaan hebt en aan de andere kant wil ik hem eerst beter leren kennen maar dat wil hij blijkbaar niet.
Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!

Van jouw verhaal krijg ik de kriebels, deze jongen is duidelijk uit op een wilde avond. Heb respect voor jezelf en doe geen dingen waar je eigenlijk niet geheel achter staat. Je zou best met hem af kunnen spreken maar dan bijvoorbeeld in een cafeetje, zodat je de kans krijgt hem beter te leren kennen.

Doe nooit iets waar je niet helemaal achter staat!

je moet zeker niet te snel gaan en duidelijk maken dat je dit niet wil, als hij echt interesse in je heeft dan wacht hij ermee en hebben jullie het leuk zonder die dingen. het moment dat jij er dan wel klaar voor bent komt dan vanzelf wel. een neutrale plek is het fijnste afspreken de eerste keer dan weet je ook zeker dat er geen dingen gebeuren die je niet wil

Jij wilt hem beter leren kennen maar hij wil dat niet? Stop hiermee voordat je wordt gebruikt om vervolgens aan de kant te worden gezet.

Tenzij je daar geen problemen mee hebt natuurlijk.

Ik ben het met derest eens. Dit gaat wss geen serieuze relatie worden. Als een jongen niet eens beter kennis wilt maken maar gelijk ‘het bed in wilt duiken’ weet ik niet of het wel een geschikte persoon is. Doe het alleen maar als je er 100% achterstaat