Wat moet ik nu doen?

Ik heb gisteren ruzie gemaakt met men vriendje laten we hem voor het gemak “F” noemen .
“F” zei tegen zen vrienden dat we samen waren ( dat vind ik op zich niet zo erg al zei ik dat in het beging wel ) maar uiteindelijk zei hij tegen mij dat hij niets tegen niemand zij , later zat hij te wenen tijdens frans ( hoorde ik van ze’n klasgenoten ) toen kwamen al ze’n vrienden op me af en begonnen te roepen .
Ik heb het proberen uit te praten via sms maar het enigste wat hij zei is dat ik hem moest vergeven.
Zou ik dit doen of zou ik het nog even laten bezinken?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik denk dat jij het beste antwoord weet voor jezelf.

Persoonlijk, zou ik het zelf niet uitmaken om deze reden. Maar dat is voor iedereen anders…

Dat wil ik ook niet maar hij zit nu te zeggen dat ik ze’n leven verpest heb enzo.

huh

Hoezo zegt die dat je z’n leven hebt verpest?

Hoezo vind je het een probleem dat hij zegt dat jullie samen zijn? Je zegt zelf ook dat het je vriend is.

Ik snap het niet zo goed?

Ik heb er eerder een probleem mee dat hij het gewoonweg maar van de daken schreeuwt en dan zegt dat hij niets tegen iemand zegt

Dat begrijp ik zelf ook niet zo goed

Serieus?
Iedereen die verliefd is schreeuwt het van de daken… En jij wilt dat dus niet?
Ben jij wel klaar voor een relatie?

Heb je gevraagd waarom hij dit doet? Weet hij ook dat je juist dít vervelend vindt?

Dat hij het van de daken schreeuwt lijkt mij een goed teken! Dat hij daar over liegt is minder… Ik zou het er gewoon eens rustig met hem over hebben :slightly_smiling_face:

Snap er niks van

Je vindt het erg dat hij het van de daken schreeuwt? Deed de jongen dat maar waar ik mee omsloeg…

Jezus dat die jongen zich moet verantwoorden over zo iets onzinnigs zegt al genoeg. Als je een relatie hebt heeft hij het recht om dat tegen z’n vrienden te zeggen vind ik. Niet zo moeilijk doen, het leven kan zo makkelijk zijn…

huh?