Wat moet ik nu doen???

Vorig jaar zat ik met een jongen in de klas, en mijn vriendin vond hem leuk, maar ik vond hem echt heel arrogant. Hij deed ook altijd heel stom tegen me terwijl ik gewoon aardig (denk ik dan) tegen hem was. maar ineens ging ie allenmaal aardig tegen me doen en we werden vrienden (wel in een paar maanden hé). Aan het einde van het schooljaar vroeg hij me ook om mee ergens naar toe te gaan en dat was echt leuk en ik dacht: dit wordt wel iets. Maar een paard dagen later zegt hij op msn ineens tegen me dat hij een meisje leuk vindt en wat ie nu moet doen. Ik was heel verdrietig en heel kwaad. Nu zit hij niet meer bij me in de klas, maar ik vind hem nog best wel leuk en aardig. Maar wat moet ik nu doen???
xxx

(let niet om mijn leeftijd, dit is het account van mijn wat jongere zusje, ik ben mijn gegevens kwijt AWKWARD xD)

Misschien was dit een stille hint dat hij jou wel leuk vind =]

Ehm, als ie single is , probeer weer de draad met hem op te vaken. Ga vaker met hem om ofzo, wie weet begint hij je wel leuk te vinden. Alles kan , toch? Maar als hij bezet is,zou ik persoonlijk ervan af blijven.

Hij heeft ook echt gezegd wie hij leuk vond… maar ze hebben geen verkering, eigenlijk gaan ze (voor zover ik weet) niet veel met elkaar om ofzo…

Als hij iemand anders leuk vind, dan vrees ik dat het erg jammer voor je is, maar daar zul je dan genoegen mee moeten nemen

Ja misschien wel… *zucht*… Maar hij gaat praktisch nooit met haar om op school…?

-