Haay girls, ik zit met een probleem, ik zou het even samenvatten, ik had een relatie met een jongen maar hij heeft mij gedumpt, ik weet nogsteeds niet waarom, hij zei wel dat hij zijn ex weer leuk vond. Nadat het uit was zijn we eigentlijk gewoon doorgegaan als hoe het ging, alles wat heel leuk het leek dus eigentlijk net of we gewoon nog een relatie hadden, ik heb een fout begaan toen ik met mijn andere ex naar bed ben gegaan en heb hierover tegen mijn ex gelogen, hij is hier achtergekomen en is nu boos op me ook omdat ik gelogen heb tegen hem. Hij heeft het zelf ook met zijn ex gegaan, de afgelopen week ging het dus heel goed en zijn gevoelens kwamen weer terug, en toen kwam hij erachter dat ik gelogen had, hij heeft zelf ook nogsteeds contact met zijn ex want zijn hond woont daar, hij is daar nu ook. Ookal hebben we elkaar beloofd dat we niks met een ander zouden doen, toch ben ik bang dat hij het toch doet… Help wat moet ik doen? Hoe kan ik het weer zo krijgen als het was?
Sorry, maar volgens mij zou het beter zijn als het uit blijft…
Ik snap het probleem niet zo. Het was uit toen je met je ex naar bed bent gegaan, dus hij heeft daar niet zoveel over te zeggen. Bovendien heeft hij zelf ook met z’n ex geslapen. Maar ik snap het hele verhaal niet. Het is uit, en toch zouden jullie niets met iemand anders doen, of is het aan? Hij vindt z’n ex blijkbaar gewoon nog leuk.
ja dat is het hele punt, ik snap er ook niks van, maar het maakt me wel echt kapot, vooral omdat het eerst zo goed ging, hij komt erachter dat ik gelogen heb ( wat natuurlijk ook dom is) en nu is hij opeens de gebeten hond? Ben best wel boos, hij weet zelf niet eens wat hij wil, het is heel frustreerend maar ik wil HEM gewoon terug ik zou alleen niet weten hoe…
Maarrrrr hij vindt z’n ex leuk, waarom zou je hem nog terug willen?
ja dat is dus het punt, hij vond zijn ex dus opeens niet meer leuk maar mij weer wel en daarna kwam hij erachter dat ik gelogen had…
Huh ik snap het verhaal niet helemaal. Toen je dus gedumpt was door je vriend ging je met je andere ex naar bed. En hij deed precies hetzelfde? En nu is die er dus achtergekomen dat je met je ex naar bed bent geweest terwijl je in feite toen officieel vrijgezel was? Waar maken jullie een probleem van? Hou het er gewoon bij dat het uit is. Want als die steeds gevoelens blijft houden voor zijn ex heeft het geen nut om samen te zijn dat werkt niet.
Ik snap je verhaal wel een beetje, ik zou gewoon met hem een keertje afspreken en dan erover praten? En dan allebei je excuses aanbieden?
Als je hem echt nog leuk vindt, en hij jou ook why not?