wat moet ik nu denken?

Hoi allemaal!
Ik heb vorige week iemand leren kennen op een feestje, hij is echt leuk! Maar ja, nu praten we nog via sms, eigenlijk elke dag maar ik vind het raar… Tijdens de dag doet ie altijd zo super droog, precies alsof ik hem niet ‘boei’ laten we het zo zeggen, terwijl 's avonds doet hij echt megalief, zegt hij lieve dingen, maakt hij hem zich echt zo schattig en kunnen we normaal praten…
Ik ga het hem vanavond eens vragen, gewoon, om te weten waar ik sta, of hebben jullie nog andere tips hoe ik ermee moet omgaan?

Dit is eigelijk mijn anon account ik heb liever dat ik hierop anon blijf voordat iedereen weet wie ik ben, sorry.

Misschien moet je het een beetje nonchalant vragen, zo van ‘Heb je het zo druk overdag?’ Zoiets?

ja zoals Estranged zegt gewoon uit het niets zo eens vragen!

Ik zou het luchtig houden, want alleen smscontact zegt niks.
Als hij overdag niet echt leuk tegen je doet, maar 's avonds wel. Dan is het niet echt een jongen die jou neemt zoals je bent.
Hij moet 24/7 aardig en lief tegen je doen, niet als het hem uitkomt.

Ja precies, hij zal het wel gewoon druk hebben. Beter dan een lamzak die verder niks uitvoert toch? :’) Ik zou me er niet teveel over in zitten.

laat hem toch gewoon doen zo (:

Misschien werkt hij overdag? Gewoon druk? Mijn vriend appt ook nooit overdags, dan is ie aan het werk en dat weet ik. Daarna gaat ie eten bij zn moeder en dan appt ie.

ik heb dit ook met mijn vriend. hij heeft het veels te druk overdag om uitgebreid te whatsappen, s’avonds ook wel eens. Ik zelf vind het echt super vervelend maar er is niks aan te doen

een week is nog niet zo heel lang, overdag heeft hij het waarschijnlijk veel drukker:) wat moet gebeuren zal uiteindelijk gebeuren :wink: overdag kan je natuurlijk ook zelf eens het initiatief nemen. Maar na een weekje smsen al beginnen zagen lijkt me niet zo een goed idee.

Ik zou er niet teveel achter zoeken, zoals de meesten al zeggen, waarschijnlijk heeft hij overdag gewoon dingen te doen

Je kent hem nog maar een week en je maakt je nu al druk? Zet het uit je hoofd, anders kan dat nog heel vervelend worden wanneer je een relatie hebt.

Ik ben 4 jaar samen met mijn vriend en hebben soms wel ruzie enzo maar dat heeft wel iedereen waarschijnlijk… Laatst ontdekte ik op zijn skype dat hij een meisje had toegevoegd van een spel ( world of warcraft) en heb hun gesprek gelezen en was echt geshockt wat ik las omdat hij normaal nooit zoiets heeft gevraagd, zij vroeg dus voor gold van mijn vriend te kopen / krijgen voor op het spel en mijn vriend begon te vragen van kan je dan een foto doorsturen van u met een papier met mijn naam op… Dus zij stuurt deze door en hij begon te sturen van als je meer gold wilt krijgen dan stuur je maar wat foto’s :wink: … Een paar uur later ik kom thuis en zie de foto van dat meisje en vraag wie dat is en hij zegt dat hij die foto van een vriend heeft gekregen terwijl ik weeet dat dat niet waar is :s en hij word ineens boos voor niets…! een hele ruzie erover , smorgens ga ik nog eens kijken terwijl ik naar mijn werk ga en hij heeft haar verwijderd… Paar uur daarna ga ik terug zien en hij heeft haar terug toegevoegd en zegt tege haar dat ik haar verwijderd had wtf ?! En hij begint weer te vragen voor en foto en zij stuurt er 1 door van haar gezicht en mijn vriend antwoord hierop ik denk niet dat je mij snapt ik wil een andere foto : naakt of ondergoed… Ik snap het niet tegen mij zegt hij altijd ik zie je graag en je bent alles voor mij :frowning_face: ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken kan iemand mij helpen met wat raad aub…

Ja indd, dus iedereen die dit leest: ga niet claimen dat is schijtirritant
doe gewoon normaal
tegenwoordig lijkt het wel normaal dat je elkaar om de minuut whatsappt anders zit je relatie blijkbaar niet goed? bitch please ik spreek mijn vriend amper op whatsapp en heb hem bijna de hele vakantie nog niet gezien :’) so what

Dumpen die eikel. Nu.

Mja ik ben er 4 jaar mee samen en trouwens dat meisje woont in estland… Hij doet dit de eerste keer… Ik wil hem gwn ni kwijt alleen hem terugpakken met iets zonder dat hij weet dat ik het gelezen heb

Weet alleen niet hoe… Weet jij mss iets?

Misschien doet hij het wel vaker? Sowieso dat zij in estland woont maakt het nog dommer, waarom moet hij fucking foto’s uit estland? ben jij niet goed genoeg voor hem ofzo
ik zou het echt uitmaken als ik jou was, hij is echt een lul

Nee dit is de eerste keer, check regelmatig zijn skype en heeft zoiets nog nooit gezegd of gevraagd… Wil hem gwn eens terugpakken snap je?

hoezo terugpakken? Doet het je niks dat hij gewoon zoiets aan een ander vraagt? ik zou fucking boos zijn
en ik vraag me af of je uberhaupt een gezonde relatie hebt omdat je regelmatig zijn skype checkt?

Dit ?