Ik heb laatst op een feestje met een jongen gekust die ik al heel lang kende (niet zo heel goed, maar onze ouders waren altijd goed bevriend). We waren beiden dronken en stonden de hele tijd te praten. Mijn moeder en zijn ouders waren er ook bij en we waren een beetje aan het lachen met de vraag of ze het goed zouden vinden dat wij en koppel werden… Ik moet er wel bij vermelden dat we allebei heeel dronken waren. Uiteindelijk heb ik hem toch 2 x gekust. Op het einde van de avond heeft hij zijn nummer gegeven. Twee dagen later besloot ik om toch nog iets te sturen… Ons gesprek duurde maar een paar berichten lang, maar hij was wel heel vriendelijk en enthousiast… Nu hoor ik niets meer van hem. Tot gisteren. Ik zat met mijn moeder en broer tv te kijken, toen er aangebeld werd. Aan de voordeur stond hij met zyn moeder. Zijn moeder was net geopereerd en mijn moeder(verpleegster) verzorgde zijn moeder. Normaal kwam zij altijd naar ons thuis met haar man (die haar bracht), maar nu was hij erbij. Toen ik zag dat hy erbij was, ben ik als een laffe kip naar boven gelopen en heb ik me schuil gehouden. Myn moeder had natuurlyk verteld dat ik naar boven gelopen was, en toen zij terug vertrokken riep hij nog naar boven ‘ale dag eh annsophie’. Nu heb ik nog steeds niets vn hem gehoord… Mr wat moet ik nu denken? Is hij echt gewoon niet geïnteresseerd? Zelf durf ik niet meer te sturen, omdat ik me een beetje schaam en ook niet teleurgesteld of genegeerd wil worden … Help!
Als jij weg loopt als hij er is zou ik ook iets hebben van “die moet niks van me hebben”
App hem gewoon en wees eerlijk dat je nerveus was omdat hij er was. Gewoon eerlijk zijn guys dig that
Als jij wegloopt ben jij juist de gene die het signaal geeft niet geïnteresseerd te zijn. Je kunt hem beter een berichtje sturen dat je schrok dat hij er was ofzo, wees eerlijk tegen hem. Hij durft jou nu sowieso ook niks te sturen omdat hij denkt dat jij geen interesse in hem hebt.
Eens met bovenstaande, sowieso een verklaring geven voor dat je naar boven liep. En als je niet eerlijk durft te zijn, misschien zeggen dat je je niet lekker voelde ofzo. Nu denkt hij vast dat het aan hem ligt.
hij vind je zo te horen helaas niet leuk. hij is denk ik gewoon dronken geweest bij het zoenen, als ie je leuk vond was ie denk ik wel even naar boven gelopen… sterkte!
Hij komt voor het eerst in een persoons huis. Dan ga je niet zomaar even naar boven lopen.
Als hij geen interesse had, zou hij ook geen afscheid nemen, denk ik dan. Als een jongen waar ik mee heb gezoend toen we dronken waren, naar boven zou “vluchtten” als ik kom, zou ik denken dat hij zich ervoor schaamt en mij niet onder ogen wil komen. Kan ook aan mij liggen, maar ja.
Dus…er zit niks anders op dan met hem gaan praten. Of je negeert hem voor eeuwig, lijkt me alleen niet zo handig.
Veel succes!