Wat moet ik nu denken? :S

Hey girls ik zit ergens mee en ik zou graag eens iemands mening hierover horen, heb dit nog tegen niemand verteld.

Het zit zo: ik heb een paar maand geleden het uitgemaakt met m’n vriend en toen heeft hij in een dronken bui (kerstmarkt) seks gehad met een meisje in de auto, hij heeft mij dit wel meteen eerlijk opgebiecht en zei dat hij vies was van zichzelf dat hij dat had gedaan en dat het niet lang geduurd heeft en dat hij gestopt is.

Wat moet ik nu denken want het begint goed te komen tussen ons en er is een kans dat we weer samen gaan. In principe is het niet bedriegen want het was gedaan tussen ons.

In principe is het niet bedriegen nee, maar ik heb het idee dat je het zo een beetje goedpraat? Hoe denk je er zelf over? Ik denk dat dat het belangrijkst is. Wat gebeurd is is in ieder geval gebeurd, daar valt niks aan te veranderen. ;p Dus je moet kijken of je ermee ‘kunt leven’ als het ware, of dat je altijd zo’n naar onderbuikgevoel erover blijft houden.

Hij is niet vreemd gegaan in jullie relatie dusja…ik zie het probleem niet.

Ik wil het niet goed praten maar ja ik had het wel uitgemaakt dus ik kan hem niet echt iets verwijten?

Je kan hem helemaal niets verwijten.

Ik zie het probleem ook niet, nee. Hij heeft het opgebiecht, hij heeft waarschijnlijk ook sorry gezegd. Dan is dat toch goed?

Ja dat wel maar sorry is snel gezegt. En ik heb in tussen tijd zelfs nog niet afgesproken met een andere jongen :stuck_out_tongue: Ik zie m’n ex nu bijna elk weekend maar hij laat een beetje op zich wachten want ik wil wel terug proberen

Je wilt hem terug, dus laat het voor wat het is. Hij had ook helemaal niets aan je kunnen vertellen, het was toch al uit. Wees blij dat hij eerlijk is geweest en sorry heeft gezegd.

Dus als ik het goed begrijp heb jij het uitgemaakt, en vervolgens heeft hij toen het al uit was wat gedaan met iemand anders, het jou toch verteld terwijl hij dat niet eens verplicht was aangezien het al uit was, en nu ga jij hem iets verwijten terwijl jij hem terug wil?

Ik snap het punt niet helemaal.