Wat moet ik nou?

Hooi meiden.
Vorig jaar had ik een 8 maanden relatie met me vriend. Toen heeft hij het uitgemaakt en sinds 2 maanden ong. is het weer aan. Het ging echt weer goed tussen ons maar hij zou morgen komen en heeft afgezegd. Met een hele rare smoes. Nu heb ik ook gehoord dat hij het doet om de seks (ben nog maagd wel verder gegaan). Ik weet het echt niet meer wat moet ik nou?

Het is niet voor niets je ex, toch?

In totaal heb je dus 10 maanden een relatie met hem gehad… Ik denk dat je elkaar dan goed genoeg kent om hem er op aan te spreken en te vragen of dit waar is. Eerlijkheid werkt altijd het best, dus ik zou gewoon eerlijk vragen of het een smoes is en waarom hij weer een relatie met je begonnen is…
Succes meid!

Als je in die 8 maanden nog geen seks hebt gehad, lijkt het mij dat hij wel respect voor je heeft om daar zolang mee te wachten… Maar zoals Lacrima al zegt, het is niet voor niks je ex geweest. Stel dat hij wel foute bedoelingen heeft (dus voor de seks), zou ik hem zo snel mogelijk afkappen.

je hebt gehoord dat hij het doet om de seks.
uit zijn mond?
Je moet ook niet altijd die praatjes van anderen geloven! Zolang jij er niet klaar voor bent hoef je dat niet te doen, als hij daar geen recpect voor heeft gaat hij vanzelf wel weg, en ja dan doet hij het voor de seks. Maar als hij dat gewoon snapt niet, dus ik zou gewoon aankijken en niet zo snel praatjes van anderen gaan geloven…

We hebben nu een gesprek maar hij ontkent het.

Logisch, stel dat het waar zou zijn, gaat hij dat natuurlijk niet toegeven.

lastig dat soort roddels. Maar je kunt het zelf misschien wel bedenken of dat zo is of niet? Je zou hem idd wel goed kennen na zo’n tijd. Ik zou mezelf wel afvragen of als het zo is, ik heb heel erg zou vinden. Stel je hebt seks met hem en het blijkt dat hij het wel voor de seks gedaan heeft, etc.