Wat moet ik nou?

hi girlss

Ik heb echt advies nodig, ik kan op het moment mijn verhaal niet echt bij iemand kwijt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Naja hier het verhaal haha

In november heb ik een jongen leren kennen, in het begin vond ik hem nog niet leuk maar later kwam dat wel, ik werd verliefd op hem. Hij ook op mij. We zijn veel te snel met alles gegaan… na een maand hebben we al sex gehad maar we vonden elkaar nog wel steeds leuk. Totdat er gezeik kwam, ineens wisten mensen van school van onss en dat heeft alles verpest. (we zaten op dezelfde school)
We kregen steeds meer ruzie en ons gevoel werd ook minder, hij had allemaal examenss dus we besloten even een weekje rust te nemen niet afspreken en appen zodat hij zich kon concentreren en geen stress had. Naja dit lukte ons al niet, we zochten elkaar toch steeds op.
Uiteindelijk hadden we zo vaak ruzie dat we toch maar stopten en als vrienden verder gingen, hij stelde voor om fwb te doen en aangezien ik dit ook wel zag zitten hebben we dit dus ook gedaan.
Ik kwam erachter dat mijn gevoel nog helemaal niet weg was voor hem en heb toen ook gehuild bij hem, ik wou dat absoluut niet maar ik kon het niet tegen houden. Hij was zo ontzetten lief toen voor me waardoor ik heb nog weer leuker ben gaan vinden. Er ging weer een hele tijd overheen voordat we weer afspraken (maandje of 2) maar in die tussen tijd hebben we vaak ge-appt, altijd vroeg hij aan mij van ja nog jongens gefixt dit dat, en als ik dan ja zei vroeg tie ook nog van echt? terwijl die zegt dat zijn gevoel voor me weg was. Hij heeft zo vaak gevraagd met hoeveel jongens ik na hem gezoend heb en dan doet tie zooo jaloers, ik geloof gewoon niet dat zijn gevoelens weg zijn voor me anders zou hij toch nooit dat soort dingen vragen?
Hij praat nooit over zijn gevoel, en als je er wat over vraagt word tie boos, toen hij vroeg hoeveel jongens ik na hem gefixt had wou ik het natuurlijk ook van hem weten, maar hij geeft er dan geen antwoord op…
Ik weet niet wat ik nou moet, mijn vrouweninstinct zegt dat hij me nog wel ergens leuk vind maar het gewoon ook ontkend voor zichzelf.
Sinds Februari draaien we al om elkaar heen, we blijven elkaar op de 1 of andere manier opzoeken.
Hij doet me zo ontzetten veel pijn maar tegelijkertijd wil ik hem zooo graag

Helppp haha :couplekiss_man_woman:

sorry voor de spelfouten haha

Uh vraag het hem? Wij kunnen niet weten of hij jou leuk vind of niet.
Wees gewoon duidelijk en vertel tegen hem dat je hem nog steeds leuk vind, dan heb je in ieder geval duidelijkheid want voor jezelf is dit ook niet goed (fwb met gevoelens van 1 kant is natuurlijk sowieso super kwetsend).

Ik heb ook zoiets gehad met een jongen waar ik heel lang mee zat, ik vond hem leuk vanaf het begin maar hij mij niet (dacht ik). Toen zijn we fwb geworden en werd het gevoel bij mij minder (was ook nogal gecompliceerd, door hem o.a. ruzie met m’n bff), uiteindelijk na een halfjaar werd ik verliefd op mijn vriend en toen ben ik met hem gestopt.
Toen ik vertelde dat ik wilde stoppen moest ie huilen en vertelde dat hij verliefd op mij was :cold_sweat:

Lastige situatie is dit.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik als ik jou was er niet teveel hoop op zou hebben. Of hij je nou leuk vindt of niet hij laat wel duidelijk merken dat het momenteel niet zijn bedoeling is om een relatie aan te gaan. Anders was dat wel al gebeurt.

Jaa als ik het aan hem vraag draait hij er altijd om heen, hij heeft een tijd geleden wel gezegd dat zijn gevoelens weg waren.

Ah jaa daar herken ik mezelf wel een beetje in, stiekem hoop ik dat hij toch nog verliefd op me is :flushed:

Ja daar heb je gelijk in, maar steeds als ik denk van oke ik kom er eindelijk een beetje overheen appt hij me of ik kan afspreken…

Ga naar hem toe, vraag het en je vragen zijn beantwoord.

“She seems to move on, better hit her up real quick”

Ik zou het laten, als hij nog wat voor je voelde dan had hij dat wel laten merken al, je wacht nu al zo lang op hem.

Jaa het is zo lastig, hoe graag ik hem nu gewoon weer wil appen… Het is echt niet goed haha

Als jullie allebei in love zijn wees niets preuts en begin weer een relatie.