wat moet ik nou?

oke dit wordt een lang verhaal.
Ik heb een jaar geleden een jongen ontmoet. Hij zit bij mij op school en ik wist toen zijn naam, toen ik hem een keer in het centrum (vlak bij school) tegen kwam riep ik zijn naam en keek snel andere kant op. Hij fietste langs btw. Toen die avond krabbelde hij me en toen gingen we beetje heen en weer krabbelen… vervolgens msn. We hadden leuk gesprekken enzo en ik kreeg op een gegeven moment ook zijn nummer. Ik was eigenlijk wel een beetje verliefd op hem geworden dus ik smste hem echt supersuperveel, heel opdringerig; ik weet het, ik heb er ook wel spijt van, want in het echt zei ik alleen maar ‘hee’ of ‘hoi’. 5 maanden geleden ongeveer stopte ik daarom ook met smsen, omdat ik van mezelf wist dat ik nooit in het echt zoveel durfde te zeggen. Maar nu sinds 2 weken msn ik wel weer met m en pas hadden we een gesprek maar ik weet niet of hij nou gewoon zat te kloten of dat ik het serieus moet nemen het ging namelijk zo:

’ Jós… zegt:
haha net alsof jij mij wilt
Laura zegt:

als ik kans had zou ik mn best doen hoor
’ Jós… zegt:
jah jij komt nooit naar me toe
Laura zegt:
jij wel naar mij?
’ Jós… zegt:
ook neit jij hebt het altijd zo druk met de boys
kmaak dan geen kans
Laura zegt:

grappig ^^
met welke boys dan
’ Jós… zegt:
zoveel
kweet het allemaal niet meer
Laura zegt:
bedoel je dit nou sarcastisch ofniet?
’ Jós… zegt:
nee

… ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken, want ik begon eerst altijd msngesprek en sms enzo, dat zei ik in dit gesprek van pas ook tegen m, waarom hij nooit begon enzo? En dat wist hij niet.
Denken jullie dat hij gewoon loopt te kloten met me of dat hij me misschien wel leuk kan gaan vinden?

Sorry voor dit superlange verhaal

Ik denk dat hij het wel meent.
Anders zou hij niet zoveel met je smsen enzo.
En jongens gaat er altijd een beetje om heen draaien zegmaar met gesprekken. Dan zeggen ze bijvoorbeeld; ja ik wou wel gaan maar jij was met jongens bezig. Of; ja ik wou wel vragen of je kon afspreken maar je wilt vast toch niet.
Dat betekend wel dat hij het wilt maar dat hij het niet echt recht durft te vragen. (tenminste dat is het geval bij de meeste jongens)

Ik zou gewoon wat meer doorvragen en als hij zoiets zegt van dat hij wel wou gaan zou ik zeggen; ja kom dan volgende keer, of ik kom wel naar jou toe. Dan weet hij dat je geinteresseerd bent.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :relieved:
xo’

niet echt slim van jullie beide maar oke je wilt een oplossing…

Vraag die jongen of hij wat voor je voelt gewoon doen ja een afwijzing zit er in maar ja leven is daarbij hard… sorry dat ik het zo moet zeggen maar zo is het niet bedoeld…

Je kan bijvoorbeeld op msn zeggen. van ja Ik vind het zo jammer dat je dit niet ziet…

hij WAT?

Nou dat ik je leuk vind en jij maar denk dat ik met andere jongen flirt en zo…

Dan wacht je op zijn antwoord… en zo gaat het geprek wel verder en zo kom je er wel achter of hij je ook leuk vind of niet kan best zijn dat hij gewoon jaloers is !Succes X

maar vinden jullie het dan niet raar dat ik altijd begin op msn (nu) en eerst altijd begon met sms (tijd terug)

hij kijkt me trouwens op school wel altijd heel lang aan enzo…

+ik heb nu eindelijk mn beslissing genomen dat ik hem maandag ga bellen. Ik had dit idee al wel maar ik durfde het echt nooit maar ik denk nu; bel hem, vraag hem mee op n date en je ziet het wel… anders blijf ik hem maar leuk vinden zonder dat ik hem ooit in het echt spreek.

Ga gewoon naar hem toe en praat met hem! Dat geeft echt een veel betere indruk. Misschien durf je niet ofzo, maar gewoon erover heen zetten! Als jij naar hem toe komt, zal hij dat echt wel leuk vinden.

ga gewoon naar hem toe. hij bijt niet.
hoop ik.

Trouwens. Heet jij Laura of Noa? o_O