wat moet ik nou ?!

Hee…

Ik heb een schat van een vriend, sinds november 2012,
Maar wat is het nou, hij twijfelt… daardoor is het al n keer uitgeweest,
Maar hij kwam toch weer bij me terug,
T gaat harstikke goed, alleen hij heeft heel erge “down” momenten,
Dan zijn we op whatsapp gezellig aan t kletsen en ineens van t ene op t andere moment
Is hij harstikke kortaf of negeert me… hij slaat totaal om en twijfelt aan onze relatie, of we wel bij elkaar
Passen en of dit wel goed is…
Terwijl als hij bij me is hij zegt dat hij zich op zn gemak voelt bij me, van me houd
En geen ander wilt… kortom, het is super…
Alleen die momenten, ik word er zo gek van! Zo verdrietig…
Ik hou echt van m, en wil er uit komen met hem,
Maar hoe?

Heeft iemand aub n idee? :frowning_face:

Ik zou eens goed met je vriend praten, wat hij nou echt van je vind. Want ik snap dat die telkens wisselende gedachten niet prettig voor jou zijn.

Stop met whatsappen, probleem opgelost!

Serieus, ik heb dat ook met mijn vriend, mijn vriend denkt dat ik via whatsapp altijd heel chagerijnig ben en kortaf. Maar zo bedoel ik het helemaal niet. Misschien is dat bij jouw vriend ook wel?

November 2012 is nog niet zo lang geleden, en tussen toen en nu is het al een keer uit geweest. Ik denk niet dat deze relatie gaat werken, en dat je beter afstand van hem kan nemen. Houd de eer aan jezelf.

Als je al een ‘down moment’ hebt gehad in een relatie van 4 maanden, dan denk ik niet dat het nog iets serieus gaat worden…

Dat t werkt weet ik wel… maar hij is zo onzeker, over alles en iedereen…
Hij twijfelt over alles, em ik voel zo met m mee!
Er is ook iets wat hij niet wil vertellen, er is 1 iemand die t weet naast zn ouders,
Van de week lagen we op bed, ik vroeg ernaar maar hij barste in tranen uit en vertelde dat
Hij het niet kon vertellen omdat t m zo zwaar viel… ik vond t zo sneu
Hij heeft het gewoon niet makkelijk met zichzelf…
Zou ik nog een keer goed met m moeten praten zodat hij gewoom zijn hart kan luchten?

Hij heeft zovaak verteld wat hij van me vind… :hugs: