Wat moet ik nou???

Ik heb al 2 jaar een vriend, ik heb met hem begin van dit jaar een vakantie geboekt naar malta.
Ook wilde ik graag met een vriendin op vakantie en heb dat ook wel eens tegen hem gezegt, dat ik dat zou willen.
Nou was ik met een vriendin en we hadden het over ‘op vakantie gaan’. na wat praten besloten we eens op internet te kijken. Een paar weken daarna hadden we een vakantie geboekt naar Lloret.
Ik had het achter mijn vriend z’n rug om geboekt, wat natuurlijk erg dom is achteraf!!!
Ik was bang voor de reactie van mijn vriend dat hij zou zeggen, dat ik niet genoeg geld had om 2 keer op vakantie te gaan.
Dus daarom heb ik het niet verteld, en eigenlijk gewoon domweg de vakantie geboekt.
Ik heb het na de boeking tegen mijn vriend verteld en hij was er geen voorstander van, we kregen ruzie en niet omdat ik het volgens hem niet kon betalen maar omdat hij niet wil dat ik met een vriendin ( dus met z`n 2e ) naar Lloret ga.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Mijn vriend kan er niet tegen dat ik daar heen ga, hij is veel te bang dat er wat met me gebeurd. We zijn maar met z`n 2e. En Lloret is natuurlijk feesten, drinken alle middelen zijn er om verliefd te worden!
Hij zegt dat hij mij wel vertrouwd maar de omgeving daar niet.
Als ik besluit om er wel heen te gaan, maakt hij het uit.

Lieve lezeressen! Wat moet ik doen???
Ik ben zo aan het twijfelen… ik weet het echt niet meer!!!

WTF waar slaat da nou weer op. Hij wil het uitmaken als jij iets gaat doen wat je leuk vind. en dan ook nog met een leuke vriendin. Misschien moet je eens met hem gaan praten. Zeg dat jullie heel voorzichtig zullen zijn en dat er echt niks kan gebeuren, want zoals hij zelf al zegt : jullie zijn met z’n 2e en dan sta je een stuk sterker dan alleen. En die opmerking dat ie het anders uit zou maken vind ik echt nergens op slaan. Als hij zijn relatie op het spel wil zetten vanwege een vakantie dan doet ie dat maar lekker zou ik zeggen. Maar die jongen hoeft toch niet je leven te bepalen?

waarom maak je 2 topic’s aan?

Hij heeft geen recht om jou leven te bepalen, wat ontzettend belachelijk dat hij het uit wil maken! Omdat hij bang is dat je daar een grotere kans is dat jij misschien de fout in gaat wil hij het nu al afbreken, wat een idioot. Wat een ontzettend vals chanteermiddel ook. Ik zou eens goed het gesprek met hem aangaan en als hij het alsnog uit wil maken omdat jij je eigen leven leidt dan zou ik er absoluut mee kappen.