Wat moet ik nou?

Hey meiden (:
Ik vind al een tijd een jongen van mijn school leuk, alleen het probleem is dat we nog nooit gepraat hebben… Ik ken veel van zn vrienden, maar daar ga ik verder niet echt mee om. Jullie vinden het mischien raar dat ik hem zo leuk vind terwijl we nooit gepraat hebben enzo. Maar het is echt zo, ik snap mezelf ook niet meer… Het lijkt alsof er iets 'speciaals’is tussen ons, ook als we oogcontact hebben.
Ik dacht dus sinds een tijdje dat hij mij ook leuk vindt, want hij kijkt altijd naar me; is altijd bij me in de buurt & kijkt dan de hele tijd; en hij heeft het over me tegen zn vrienden.
Dus ik was eindelijk een beetje moed aan het verzamelen om een keer op hem af te stappen ofzo, of hem in ieder geval duidelijk te laten merken dat ik hem leuk vind. Alleen als ik iemand leuk vind, dan merk je dat helemaal niet aan me. Ik kijk dan wel naar die jongen, maar ik durf niet eens te lachen…laat staan een gesprek beginnen. En ik denk dat hij nu denkt dat ik hem niet leuk vindt, want opeens negeert hij me:s Ik merk wel dat ie kijkt, maar wanneer ik dan naar hem kijk, dan kijkt hij heel droog weg. Vanaf een afstands staart hij wel.,
Maarja ik denk dat het zo nooit wat gaat worden, omdat hij denkt toch geen kans te maken… Of hij vindt me helemaal niet leuk:(
Wat moet ik doen? Hem laten merken dat ik hem leuk vind, en hoe dan? Of kan ik hem beter maar vergeten?

Ik zou als eerste gewoon een gesprek beginnen. Wie weet is hij niet eens zo leuk. Niet te hard van stapel lopen dus. Je moet hem nog leren kennen.

Ik zou in ieder geval nu nog geen conclusies trekken. Er is nog zo goed als niets gebeurd, en er kan nog vanalles op je pad komen. Ik ken dat gevoel heel goed hoor, ik ben daar echt een kei in haha, dat je even oogcontact maakt en als hij dan wegkijkt meteen daaruit allemaal conclusies gaat trekken van ‘OH NO HIJ VINDT ME NIET LEUK!’ enzo. Maar als je even alles op een rijtje zet realiseer je je dat het allemaal misschien wel geen betekenis heeft.
Dus, ik zou (als je de moed hebt) zorgen dat je hem een keer opstap tegenkomt, een keer tegen hem aanbotst, hem op een feest tegenkomt, iig een keer een gesprek begint! Want waarschijnlijk heeft hij nu nog geen indruk van je, alleen misschien van je uiterlijk.

begin eens met hem te groeten als je hem bijvoorbeeld in de gang op school tegen komt. gewoon simpel hoi, dan weet hij dat je hem in ieder geval ziet en durft hij misschien een 2e stap te zetten

Gewoon lachen als jullie elkaar tegenkomen/elkaar zien op school, grow some balls chick gooi je charmes in de strijd :slightly_smiling_face:

Oh godd je lijkt net me beste vriendin … stap een keertje op em af en praat wat met em

FLIRTENNNNNNNNNNNNN