Wat moet ik nou?

Hoi,

ik heb sinds vorige week een jongen leren kennen via een vriendin, ik ging samen met deze vriendin naar buiten want we zouden gewoon wat hangen met een vriend, J, die vriend nam een vriend mee, T, dus we hebben het die avond gewoon gezellig gehad en T heeft mij toen naarhuis gebracht, hij was zo lief. De volgende dag kreeg ik een sms, van T, hij had mijn nummer aan J gevraagd en we praatten een beetje over vanalles en nogwat, ik heb nu whatsapp dus daar gingen we op over, hij zei op een gegeven moment ik heb het koud, kan je me warm houden en honey en ddat soort dingen. Nu de afgelopen dagen negeert hij me dus ik stuurde een whatsapp waarin stond: wrm negeer je me? :$xx

Daar kreeg ik op: Omdat ik geen zin heb om te praten duidelijk.
wat moet ik hier nou mee?

P.s het lijkt misschien een beetje een vaag verhaal en vooral omdat ik net pas aangemeld ben maar normaal lees ik zonder account mee.

Hem eerst maar laten? Ik weet het niet eigenlijk, heb hier geen ervaring mee, maar ik denk dat als je meer tegen hem gaat praten hij geïrriteerd raakt.
En dat lijkt me niet echt de bedoeling. Ik snap ook niet waarom hij je ineens negeert en dat hij zo raar reageert.

Vind je hem leuk?
Ik heb er ook geen ervaring mee eigenlijk, maar laat hem gewoon de volgende stap zetten. Dan merk je snel genoeg of hij de moeite neemt om er iets aan te doen :slightly_smiling_face:
Ga in ieder geval niet meer berichtjes sturen nu als hij zo reageert.
Gewoon even niets doen, ookal is dat misschien een beetje moeilijk als je hem leuk vindt…

Niks meer zeggen. Als hij wilt praten moet hij jou maar contacten.

jongens houden er niet van als je opdringerig doet, dus laat hem een paar dagen en misschien begint hij het gesprek wel. anders zeg je na 1,5 week, 2 weken van hoezo doe je ineens zo?

toen ik 14 was kende ik zo’n jonge :slightly_smiling_face: (flirten meteen met je, laten u voelen alsof hij je ongeloofelijk leuk vind en dan is hij je ineens beu → heeft trouwens niks met u te maken, en na een tijdje begint hij weer te flirten en dan doet hij weer hetzelfde t)
geloof mij je kan er best niet meer tegen praten en als hij tegen jou begint hem gewoon negeren (maarja als iemand mij dat had gezegd toen ik 14 jaar was had ik waarschijnlijk ook niet geluisterd )

Hem even laten en als hij nogsteeds niks heeft laten horen of alleen kutberichtjes hem in real aanspreken daarop. Ik weet ook niet echt, geen ervaring mee.

Laat hem lekker met rust. Blijkbaar heeft hij geen interesse meer.

Ik heb hem nu maar gelaten… ik kwam hem later nog tegen in de supermarkt waar hij werkt, hij praatte toen wel normaal maar heeft nogsteeds niks gezegd op whatsapp. Heb besloten dat als hij dus zo doet en er zo over denkt ik, hoe moeilijk ook, hem uit mn hoofd moet zetten… :frowning_face: want ik wil niet als een hondje achter een jongen aan lopen, achter niemand aan, want dat is niet mijn karakter.

goedzo meid. als hij echt intresse heeft moet hij er maar wat voor doen, niet dat halve gedoe.

Wow, volgens mij is die lekker beledigt. Misschien probeert hij hard-to-get te spelen? Kweetniet…

Oef! je had in de supermarkt moeten zeggen : oh in reall wel? :pensive:

^ heb je nu natuurlijk niks meer aan!
Volgende keer doen!

bedankt allemaal, ik ga er nu dus helemaal geen moeite meer voor doen, meneer heeft wel tijd om af te spreken met andere meiden maar ik word nog steeds hard genegeerd…

Nou weet ik hoe die meiden zich gedragen met jongens, maar zo wil ik dan toch liever niet zijn, ga niet de sl*t uithangen, dan zou ik toch ff mn eigenwaarde verliezen haha

erg lullig! gewoon laten! heb je niks aan. De positieve aandacht was leuk maar EEN WEEK??? en dan al zo doen…gewoon laten gaan meid

Goed zo! Laat hem maar gewoon gaan… zoals ik altijd zeg : een jongen die je laat huilen is het je niet waard, is hij dat wel dan laat hij je niet huilen!