wat moet ik nou zeggen?

oo jeetje ik word helemaal gek van mezelf.
ik zou het hele verhaal even vertellen.

Ik was bij een verjaardag en er was nog 1 jongen die ik kende van school en nog een paar andere meiden ( bruggers ). Ik keek toen een paar dagen later op zijn hyves en toen zag ik een reactie van zo’n meisje die ook op die verjaardag was ( zo’n burgger haha ;p ) en ze had zijn blog ingvuld en hij ook bij haar enzo en ook gereageerd op foto’s.
Later hadden ze afgesproken! ze gingen film kijken bij hem thuis!
de volgende dag hadden ze iets met elkaar. de dag erna had het meisje naar hem een email gestuurd dat ze hem beter wil leren kennen enzo.
dus het is een soort van ‘uit’ tussen hun.
ik vind die jongen ook wel leuk ik heb hem ook op msn maar wat moet ik nou zeggen? ik zit ook bij hem op school en ik schaam me altijd dan ja heel apart als ik dan met hem heb gepraat maar wat moet ik dan zeggen ? gwn beginnen met hoi, of heeej! hellup tips haha :stuck_out_tongue_winking_eye:
maar eigelijk wil ik hem dus van haar afpakken haha (6) maar dat meisje vind hem nog steeds wel erg leuk! ik weet niet of hij haar nog leuk vind.

Begin gewoon met vriendschappelijke praat en naderhand kun je vragen wat ie van haar vindt maar ondertussen moet je ook een beetje flowen met hem.
En zeg nu gewoon Haaai ofso xD

Begin gewoon een gesprek op school met heee, alles goed ofzo? Is misschien wel standaard maar werkt wel!

Je kan idd beginnen met hey alles goed
zo beginnen de meeste gesprekken, daar hoef je verder niet bij na te denken, want daaruit volgen de grotere diepgaande gesprekken dusja.
als je geen onderwerp weet, kan je over school gaan praten of over het feestje
ik zou niet te standaard gaan worden en de hele tijd vragen: en nog wat gedaan? ga je nog wat doen? warm weer he!
want ja, daar krijg je niks uit x]
maar ik zou ook niet te opdringerig gaan doen, als hij interesse heeft volgt een leuk gesprek vanzelf wel, anders heeft het ook niet zo’n zin om er teveel moeite in te steken

Als je hem van haar gaat afpakken vind ik dat wel een beetje gemeen…