wat moet ik nou tegen hem zeggen?

hoi allemaal, ik vind dus een jongen leuk, okee eig ben ik smoorverliefd haha. hij is dus een collega van mij op mn werk (k doe horeca) en hij is 16 en ik bijna 14. mn moeder werkt er ook, nu ongeveer 6 jaar. ze had me al wat over hem verteld voordat k er werkte, en ik d8: als zij m knap vind, kan hij dat dus never nooit zijn!
eerste werkdag: hoi ik ben T, ben jij nieuw?
ik: jaa, ik ben…en gewoon voorstellen enzo, ik d8 echt bij mezelf jamaar hij kan hem tog niet zijn? hij is knap! nja toen begon ik hem dus een beetje leuk te vinden enzo.
de tweede keer dat ik hem zag maakte ik dus een paar x oogcontact enzo en daarna ging ik dus ff eten met mn moeder:
hij: jullie zijn wel one big happy family!
ik: kom bij onze famillie :grinning:
hij: moet je wel interesse in me hebben he?
ik werd geeeeekkkkkk, ik d8 echt YESYESYES DIT GAAT ME LUKKEN
dus ik had daarna een ‘geniaal idee’
ik: T? mag ik bij jou famillie? :slightly_smiling_face:
hij: uhm ja dat mag daar zijn ze ga er maar bij zitten…(ze waren dus ergens in het restaurant)
entoen wist ik het ff nietmeer
dus hij weer: maare het valt nu wel erg op hea?
ik: (ik wist serieus niet waar hij het over had) wat valt op?
hij: nou wil je een zusje zijn…
ik: een zusje, hihi
WRM TF DEED IK DAT IK MOCHT DAT NIET ZEGGEN
nja na die dag werd ik dus verliefd op hem
dus gister was ik weer bezig enzo met de lift
hij: je ziet er moe uit, wil je wat drinken?
ik (helemaal blij van hem): is goed, doe maar een cola ajb
hij: owkee
ik was echt aan het zweven (A)
die avond heeft hij ook tegen mn moeder gezegd dat hij me leuk vond enzo en mn moeder vertelde het in de auto terug naar huis.
nja vandaag heb ik dus tegen zn beste vriend (die vandaag met mij flirte wat ik niet kon negeren anders kreeg ik die kutdrankjes niet -.-’’) dat ik T wel leuk vond :slightly_smiling_face: dus hij gelijk zeggen tegen mijn moeder -.-’’ wat is die gast een pannekoek…nja ik weet dus niet of T het van me weet, hij doet wel heel lief en hij is best verlegen, maar wat moet ik nou tegen hem zeggen??

ps sorry voor dit lange verhaalll…

‘Hoi, wil je afspreken?’

Wat een random verhaal. Ik dacht gelijk aan:

hee, mooie schoenen, neuken?

Maar wat samiras zegt is toch iets toepasselijker voor je leeftijd ofzo:’)

WHAHAHAHA dan kijkt hij mij aan: wat hb jij vandaag???

vraag gewoon aan hem of die een keer wil chillen :slightly_smiling_face: dan leer je elkaar ook beter kennen enzo! en dan merk je natuurlijk vanzelf wel hoe het allemaal in elkaar steekt :slightly_smiling_face:

je kan vragen of hij een keer wil afspreken zo heb ik het ook gedaan en dan over verliefd hijd begginnnen wie wie in de klas leuk vind enzo en toen heb ik gevraagt ben je verliefd en toen zij hij ja en toen vroeg hij het en toen zij ik ook ja en toen vroegen we te gelijkertijd op wie en oen zijden we ook weer te gelijk op jou hihi was best grappig :)maar hij is nu me ex ik heb het uitgemaakt:)

Een pannekoek?

Gewoon inderdaad vragen iets leuks te gaan doen… Wel iets voor jullie leeftijd… Naar de bioscoop ofzo… Ik zeg: DOEN
Niet geschoten is altijd mis…

gewoon mee uitvragen
niet geschoten is altijd mis!
als hij nee zegt, jammer dan… dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent :slightly_smiling_face:

of hij een keer na het werk wil chillen/film wil kijken/wat drinken etc.

-

het lijkt me wel heeeel duidelijk dat ie je leuk vind… :grinning:

-