Wat moet ik nou met hem?

Ik heb dus een probleem, ik ben al bijna een jaar zooo verliefd op D. maar ik weet echt niet wat ik moet doen?
[b]Het begon dus toen het uit was met mijn toenmalige vriend, ik vond hem niet meer leuk etc. dus had het uitgemaakt. Nu ben ik al sinds groep 3 bevriend met een jongen die toen ook bij mij in de klas zit/zat. Maar ik ging pas weer om met hem toen het uitwas met die ex, omdat ik té veel aandacht besteedde aan m’n ex. (het was net iets voor de zomervakantie uit gegaan). Toen in de zomervakantie ging D. tegen mij praten op msn, hij was op dat moment op vakantie en het was half 12 s’avonds ofso. Op een gegeven moment zei hij dus dat ie me leuk vond, en ik wist echt niet hoe ik daar op moest reageren want op dat moment was hij niet meer dan een vriend voor me. Ik zei dus dat ik het niet geloofde (i know hoe dom maarja,) toen zei die dat hij het wel meende enzo en vroeg of ik hem ook leuk vond, toen heb ik hem gezegd dat ik het niet echt wist omdat ik pas weer sinds kort met hem om ging… nou blabla, daar was verder niet meer echt iets mee gebeurd en ik dacht bij mezelf, misschien wordt ik wel in de maling genomen, zit hij daar met allemaal vakantievrienden enzo…

Nou toen na de zomervakantie begon ik hem ook echt leuk te vinden. en samen met nog 2 andere vriendinnen en een vriend vormen wij als het ware een groep waarmee we altijd om gaan, verjaardagen, sinterklaas etc. Ik zat ook op de verjaardag van 1 vriend, en hij was daar ook. en toen heb ik echt heeel de avond buiten tijdens zo;n soort kampvuur op ze schoot gezeten enzo en hij had me toen ook naar huis gebracht. maar ik durfde hem toen voor mijn deur echt niet te zoenen,ik ben zooo verlegen op dat gebied!

Nou ik vind hem nu dus heel erg leuk. alleen ik weet niet of die mij ook leuk vind, ik hoor het soms wel van allemaal mensen enso, maar ik weet nooit of ik dat moet geloven? en iedereen bemoeit zich met ons enzo.
ik ben gewoon zo hopeloos, ik weet echt niet wat ik moet doen!? ik durf écht niet te vragen of die wil afspreken etc. vanmorgen nog zat ik in de les, en zo’n jongen achter mij zei; ga je met D. naar de bios?
dus ik zei huhhhh hoe kom je daarbij?
en hij zei toen dat ie dat had gehoord enzo. dus ik vroeg door van wie die dat had gehoord enzo
toen zei die dat 'ie het van D. zelf had. D. had namelijk volgens hem tegen 'm gezegd dat ie wel een x met mij nar de bios wilde.

ik weet dus echt niet of ik mensen kan vertrouwen en ik weet eecht niet wat ik moet doen! help me :frowning_face::face_with_raised_eyebrow:[/b]

bedankt voor het lezen iig

als je andere mensen niet gelooft zal je het hem toch echt zelf moeten vragen!

het komt op mij over dat ie je wel leuk vind.

En idnerdaad, beetje eigen iniatief kan geen kwaad!

ja ik durf dus echt niet zelf initiatief te neme:$

Of afwachten of zelf het initiatief nemen…

Straks denkt hij nog dat jij hem niet leuk vindt, en dat jij hem in de maling neemt omdat je flirt zonder iets te willen. Maar in feite durf je niet. Ga er gewoon voor, want je verliest echt niets! <3

dat had ik ook gedaan,haha
toch nog iets in ieder geval?

bedankt in ieder geval allemaal!
tips zijn nog welkom :grinning:

en oja, vergeten te vermelden
hij is iig nooooooit op msn
dus daar kan ik ook niet echt iets mee doen…

Mail hem dan dat je wel een xtje met hem wilt afspreken, kom op je moet hem doen, je bent al een jaar verliefd :grinning:

het klinkt alsof hij je wel leuk vindt hoor!

maar probeer zelf initiatief te nemen, hoe moeilijk het ook is, bij mij werkte het ook, sommige jognens zijn namelijk gewoon te verlegen. Stuur heb anders een smsje? Zoek anders eerst een reden ofzo on te smsen, bijv succes met zn toets ofzo, gewoon iets kleins en dan doe je erbij of hij wil afspreken als je het net in het echt durft te vragen. bij mij werkte het ook!

je moet gewoon eerlijk zeggen dat je hem leuk vindt, want je hebt niets te verliezen? als hij jou niet leuk vindt -wat ik niet denk- dan is er nog niets aan de hand, jullie vriendschap zal niet kapot gaan… want dat gebeurde ook niet toen hij jou vertelde dat hij jou leuk vond, succes ! :couplekiss_man_woman:

hihi je weet wel wat ik bedoel toch :laughing:
Maar laat hem gewoon iets weten dat je hem leuk vindt, hij stuurt nu signalen en jij gaat er niet op in waardoor hij gaat denken dat jij hem niet leuk vindt en straks gaat hij echt verder moven en is hij uiteindelijk met iemand anders, ik denk niet dat je dat wilt toch?

-