Wat moet ik nou met hem?

Nou. ik ken hem dus sinds mei 2009… (dus nog niet zo heel lang) maar we hebben (hadden :cry: ) het altijd heel leuk. zo zaten we tot half 2 's nachts bumperstars te spelen op msn… en hadden we altijd de grootste lol op msn! smsten we ontzettend veel over de raarste dingen. naja we hadden het gewoon leuk maar de laatste tijd spreek ik hem gewoon niet vaak… of onze gesprekken zijn echt geweldig leuk… of ze lopen gewoon “dood”. ik heb hem nu al iets van 2 weken niet gesproken en smste hem dus of ie al een beetje een leuke vakantie had en wat ie gaat doen met kerst & nieuwjaar. krijg ik een uur later (!!) een in mijn ogen heel droog smsje terug hij vertelde wat hij ging doen en vroeg wat ik ging doen, ik antwoordde maar kreeg niks terug. (hij ging wel naar de bios dus dat kan het ook zijn…) en ik was dus van plan om hem met nieuwjaar nog te smsen maar het is gewoon anders.

mijn vriendin zegt dat het helemaal niet erg is en dat het wel goed komt… maar zo voelt het gewoon niet! het lijkt net of hij op mij uitgekeken is, hij loert nog wel de hele tijd in zijn ooghoeken naar me. maar daar blijft het ook bij! :frowning_face: what to do?

btw ik krabbel sinds kort met een vriend van zijn broer die me een krabbel stuurden “of hij me niet ergens van kon ofzo?” en contact wou zoeken… :anguished:?

In elke vriendschap zit een tijd van mindere communicatie.
Vooral in drukke tijden of tijden van lange rust.
Zoals nu in de vakantie dus.
Geef 't tijd, dring jezelf niet op, ga niet piekeren over een verbroken vriendschap. Je bent beide met je eigen ding bezig.
Niet claimen en focussen please!

maar ik ben verliefd op hem. :cold_sweat:

Ruimte bieden. Subtiel zijn. Niks is er zo irritant dan opdringerige mensen.

precies @ hierboven

je moet gewoon je hart volgen
en je kunt hem ook wel de ruimte geven alleen je moet het niet te lang laten wachten…

als jongens verliefd worden klappen ze dicht :wink:

wat denk je?
HIJ HEEFT GEVRAAGD OM WAT LEUKS TE DOEN!
en hij vroeg waarom ik niet meer met hem praten
op msn… I AM SO LUCKY! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jij blij, probleem opgelost :’)

jaa!
hij kan gesloten worden.
zooo blijjj! :astonished: