Wat moet ik nou met hem?!?!?

Hi Girls,

Nooit verwacht dat ik hier weer advies zou vragen… Ik heb een jongeman ontmoet via tinder anderhalve maand geleden. We klikken oprecht op ieder vlak, wat ik echt heel bijzonder vind. Hij noemt me lief, mooi, grappig en sexy. Daarnaast zegt hij dat hij me leuk vindt, maar nog niet verliefd is. Wat fair is, want we zijn pas op 3 dates geweest. Laatste keer was vorige week, waar hij bij mij is blijven slapen, dit ook met de reden dat hij 2,5 uur verderop woont (ik heb dit zelf voorgesteld). Ook dit was echt een super leuke date. Hij stelde voor om deze week op 4e date te gaan, maar moest ff kijken welke dagen hij moest werken.

Ik appte hem gister dus of hij al iets meer wist. Toen kreeg ik eigenlijk te horen dat hij heel erg twijfelt of we nog wel moeten daten… Dit kwam voor mij best wel uit het niets, omdat we juist wilden kijken of het serieuzer kon worden en hadden ook afgesproken alleen nog met elkaar te daten. Hij vindt dat er te veel afstand is en heeft al eens eerder een lange afstandsrelatie gehad (wat door de afstand mislukte). Daarnaast gaat hij in het voorjaar naar Spanje voor een half jaar.

Ik vind het zeer verrassend dat ik er zo verdrietig om ben… Ik ken dit niet van mezelf, maar idk ik vind hem denk ik toch heel leuk. Vooral omdat we zo goed matchen… ik heb gezegd dat ik hem zeker de ruimte gun, maar weet niet zo goed hoe ik hier mee om kan gaan…

Iemand die een soortgelijke situatie heeft doorgemaakt en tips heeft :frowning:

Klinkt heel lastig.

Ik begrijp zijn punt wel. Zeker als hij naar het buitenland gaat. Het klinkt niet alsof hij echt voor jou wil gaan.

Neem de tijd om er verdrietig over te zijn en ga dan weer door. En wie weet, misschien kan je weer contact opnemen als hij terug komt uit Spanje!