Wat moet ik nou met hem?? help aub ff.

Ik ben verliefd op een jongen & vorige week deden we heel lief tegen elkaar in smsjes en msn. En ik ken hem van school, we vonden elkaar eerder ook al leuk, maar toen vond hij mij ineens niet meer leuk.
En zaterdag zei hij dat hij het te snel vond gaan met die smsjes enzo. En dat hij me wel superleuk vond en hij wist niet wat hij voor me voelde. En hij had gevoelens voor een ander meisje. Dat vond ik heel jammer en ik was best boos daardoor geworden en ging hem beetje negeren. En ik heb geprobeerd beetje te flirten af en toe bij hem, maar dat lukt niet echt. Want hij reageert er zo gek op! Ik stuurde een smsje naar hem met; ookal wil je het niet horen, ik denk aan jou. :blush: en hij stuurde: Ow:$ dus ik stuurde nog dat ik dat smsje niet moest sturen en dat hij het maar ff moest vergeten en dat ik dom was.
En ik kwam hem nog tegen op school dus zei tegen hem van ja vergeet dat smsje maar, ik ben echt dom ik schaam me dood. En hij lachte me gewoon uit. En daarna doen vroeg hij of ik uit was enzo…
Hij weet dat ik hem leuk vind… maar k weet niet of hij me nou leuk vindt, en ik wil dat niet vragen aan hem want dat vindt hij niet zo leuk als ik dat zeg denk ik…
Ik stalk hem best wel met smsjes en msn enzo en mijn flirtpogingen mislukken.
Ik wil hem zo graag… misschien iets te graag.
Weet iemand wat ik moet doen aub?

Kus van een meisje die het niet meer weet.

Ik denk dat je teveel achter hem aanloopt, dan ben je niet interessant meer voor een jongen.
Schade nog 1000000 jongens op de wereld voor je.

je bent niet interessant voor die jongen als je zo achter hem aan zit,
ik zou hem de komende 2 weken even negeren en geen aandacht meer vragen hoe moeilijk het ook is. en daarna gewoon weer een keer aanspreken en vragen hoe het gaatx

Ik weet niet of iemand dit nog leest, maar ik heb iets kuts gedaan!
Een vriend van me is goede vrienden met hem en zei dat het verstandig was om dit naar hem te smsen:
ik vind je wel leuk enzo, maar zolang je gevoelens voor een ander hebt moet je mij niet meer smsen. je kiest voor mij of voor haar.

en dat heb ik gesmst…

en hij smste terug:
oh oke, nja als je t zo wilt doen. ik weet t nu nie. dat heb ik je ook verteld. magoed als ik moet gaan kiezen ben ik dan eerlijk. ik vind t kut dat t zo moet. magoed.

en dat was eergisteravond gestuurd.
Sindsdien heeft hij niks meer gestuurd en heeft niks meer op msn gezegd!
ik kan hem niet vergeten…
of is dit juist het teken dat hij aan het nadenken is of is hij boos???
ik heb echt geen verstand van jongens, ookal ben ik bijna zestien.

Ik neem aan dat hij voor dat andere meisje koos en niet meer met je wilt spreken.
En wtf, laat hem.
Ik zou echt niet meer achter hem aan gaan.

Wat een sukkel! Hij verdient jou helemaal niet!
Het is toch wel duidelijk dat jij leuker vindt dan hij jou?
Als ik jou was zou ik hem negeren, jij verdient een veel beter iemand.
Het klinkt misschien gemeen, maar ik heb het ook moeten aanhoren:
Het is pas echt leuk als jullie elkaar even leuk vinden.
En ik denk nou niet dat dat is… Toch?

Je stalkt hem eigenlijk best wel. En het komt nogal opdringerig over. Sorry, maar volgens mij heb je het aardig verprutst bij deze jongen. Maarhee, nog een hele wereld vol met jongens, dus dont worry.

Sta erbij stil hoe je flirt! 55% gaat via de lichaamstaal, straal dus van binnen maar ook zeker van buiten. 38% gaat onbewust via de stem, vooral door de toon en de klank van je stem, dus blijf jezelf en spreek kalm. 7% gaat via wat je echt zegt, dus maak je niet al te druk over de gespreksstof. Wees je bewust van wat je doet als een jongen je benadert.

Loop hem niet zo achterna,
is echt niet interessant voor hem.

jaa idd, laat hem gewoon een tijdje en laat zien dat je ook andere jongens kan krijgen, een beetje hard-to-get!

[i]ja ik weet het… ik ga hem ook negeren en vergeten.
maar gisteren was ik bij dansles en toen trok hij de hele tijd aandacht van andere meisjes en hij keek steeds of ik ook keek! echt een sukkel.
hij dacht waarschijnlijk dat ik het helemaal erg zou vinden.
ik ging ook gewoon naar andere jongens toe en met ze dansen en toen keek hij wel even heel erg jaloers ja =D.

xxx[/i]

& nu ben ik heel dom geweest xd.
want ik heb hem verwijderd uit mijn telefoon, hyves & msn…
dus dit is best wel stom van me want dan vindt hij me nooit meer aardig denk ik.