Ik ben verliefd op een jongen & vorige week deden we heel lief tegen elkaar in smsjes en msn. En ik ken hem van school, we vonden elkaar eerder ook al leuk, maar toen vond hij mij ineens niet meer leuk.
En zaterdag zei hij dat hij het te snel vond gaan met die smsjes enzo. En dat hij me wel superleuk vond en hij wist niet wat hij voor me voelde. En hij had gevoelens voor een ander meisje. Dat vond ik heel jammer en ik was best boos daardoor geworden en ging hem beetje negeren. En ik heb geprobeerd beetje te flirten af en toe bij hem, maar dat lukt niet echt. Want hij reageert er zo gek op! Ik stuurde een smsje naar hem met; ookal wil je het niet horen, ik denk aan jou. en hij stuurde: Ow:$ dus ik stuurde nog dat ik dat smsje niet moest sturen en dat hij het maar ff moest vergeten en dat ik dom was.
En ik kwam hem nog tegen op school dus zei tegen hem van ja vergeet dat smsje maar, ik ben echt dom ik schaam me dood. En hij lachte me gewoon uit. En daarna doen vroeg hij of ik uit was enzo…
Hij weet dat ik hem leuk vind… maar k weet niet of hij me nou leuk vindt, en ik wil dat niet vragen aan hem want dat vindt hij niet zo leuk als ik dat zeg denk ik…
Ik stalk hem best wel met smsjes en msn enzo en mijn flirtpogingen mislukken.
Ik wil hem zo graag… misschien iets te graag.
Weet iemand wat ik moet doen aub?
Kus van een meisje die het niet meer weet.