Wat moet ik nou, ik weet het allemaal niet meer

Ik moet het ff kwijt. Ik vind een jongen echt leuk, en we hadden een date afgesproken (geen precieze datum). Vorige week zaterdag met hem gepraat, allemaal heel leuk, maar gisteren was ie weer zat en heb hem de hele avond 2x gezien, en allebei de keren super kort. Wat moet ik nou? :frowning_face: Ik vind hem nog steeds leuk, maar ik vind ook dat ik beter verdien…

Ik haat drank + mensen die zat zijn.
Dus ik zou zeggen, laat m gaan.

Misschien even afwachten wat hij doet? Misschien is het van de drank, maar het kan ook zijn (ja het is mogelijk) dat hij je niet leuk vindt, dus dat je het gewoon moet laten gaan…

Vraag of de date nog doorgaat. Jongens zijn niet zo precies in dat soort dingen.

Begin gewoon over de date ja. Ik zou er niet zo mee zitten dat je hem amper hebt gezien zaterdag, tenzij hij natuurlijk de hele tijd met andere meisjes was.

jongens en drank is gewoon kut.
maar spreek gewoon met hem af

Vraag of de date doorgaat, laat hem niet door de drank verpesten!

Bedankt voor jullie reacties, zaterdag zie ik hem weer, en als ie me dan weer links laat liggen dan geef ik het op. Ik wil niet achter hem aan blijven lopen. Naderhand vraag ik dan nog wel of de date doorgaat. Als hij dan laat merken dat hij graag wil dan is dat de ALLERlaatste kans.

Iemand nog tips?