Wat moet ik nou doen?

Hey meiden!

Vorige week ben ik met drie jongens van mijn klas naar de bioscoop geweest. Eén van die jongens zie ik al een tijdje zitten en ik dacht hij mij ook. We zouden eerst naar de stad gaan om wat te gaan eten en daarna zouden we naar de bioscoop gaan. T, de jongen die ik leuk vind, is normaal vrij serieus en op mij komt hij nogal verlegen over. Die dag was dat dus totaal het tegenovergestelde. Hij was heel ontspannen, ging op een gegeven moment verhalen vertellen waardoor hij wat ‘stoerder’ over kwam… Uiteindelijk zijn we naar een café gegaan om daar nog wat te gaan drinken. Ik wilde heel graag binnen zitten, maar de jongens wilden buiten zitten dus ik had me opgeofferd. Ik zat heel toevallig naast T, die opmerkte dat ik het koud had en toen zei hij dat ik wel wat dichter bij hem mocht komen zitten want daar was een warmtelamp. (Die warmtelamp stond echt niet aan, want ver zat ik niet van hem af en ik had het echt wel gevoeld als die aan stond) Maar omdat ik zelf niet zo goed weet wat ik moet doen in zo’n soort situaties zei ik dat het goed zo was. T legde ook op een gegeven moment zijn arm op de leuning waar ik zat.en begon te vertellen dat hij een keer met vrienden was uitgeweest tot een uur of 6 's ochtends en de zonsopgang had gezien vanaf daar en dat dat prachtig moest zijn geweest. Anyway, we gingen daarna naar de bios. Ik zat wéér naast T en tijdens de film voelde ik een paar keer zijn been tegen mijn been aan.
Ik hoor trouwens ook van mensen uit de klas dat hij nooit smsjes terug stuurt, maar mij smst hij bijna altijd terug.
Donderdag hebben we nog een paar keer gesmst, maar sinds vrijdag is hij opeens super kortaf… Hij praat wel met me, maar het moet van mijn kant komen. Ik snap er helemaal niks van. Op school is echter helemaal niks aan de hand en glimlacht hij af en toe naar me. En als ik hem op facebook aanspreek is hij weer heel kortaf.
Wat moet ik hier nou mee? Moet ik hem toch een keer vragen om wat te gaan doen samen, of moet ik er gewoon mee stoppen? Vindt hij me nou leuk, of ben ik het me gewoon aan het verbeelden?

Alvast bedankt voor de reactie (:

ik denk van wel :wink: misschien is ie gewoon bang dat jij hem niet leuk vindt? spreek gewoon een keer met ze 2’en af ? en vraag dan gewoon voor de grap hoe het gaat met zn liefdesleven… etc…
succes x

Als hij alleen op facebook zo kortaf doet, hoef je je geen zorgen te maken!
Niet iedereen is op internet heel erg leuk of gezellig. Het is belangrijker dat hij in het echt leuk doet!
Als ik jou was, zou ik weer met hem afspreken. Alleen dit keer wel zonder zijn vrienden :wink:)

Ik was sowieso van plan om hem te vragen of hij met mij wat wilde gaan drinken (: … @ebruu_ nee dat klopt inderdaad, ik denk ook dat ik me gewoon druk heb gemaakt om niks.
Dankjewel voor de reactie beide! (:

Sommige mensen zijn sws op internet anders dan in real.

hoi,
ik lees al een tijd het forum hier om te kijken of er ergens een verhaal staat wat een beetje op dat van mij lijkt maar ik heb het niet gevonden dus ik zet het maar hier bij. Ik weet eigenlijk niet of dat mag maar ik doe het gewoon…:sunglasses:

Dus: ik vind een jongen al sinds de brugklas leuk ik noem hem even A. In de brugklas zaten we dus al samen in de klas en in de tweede ook en toen gingen we pas echt een beetje flirten. Hij keek heel de tijd en ik ook. hij plaagde wat en het was echt leuk. hij deed altijd een beetje stoer bij andere jongens maar als we allebei niet mee deden met gym (allebei lange blessure) was hij echt lief en deed niet stoer. Maar op de helft van de tweed ging hij naar een andere klas en toen was hij dus weg. Ik was er echt kapot van en miste hem elke dag. Maar sinds een paar maanden zoekt hij in de pauzes en tussen de lessen steeds oogcontact als ik hem zie. ik doe het ook bij hem omdat ik nog steed verliefd op hem ben.

Vandaag in de pauze zag ik hem samen met een vriend van hem. Ik keek zijn kant op en zag hem, hij mij niet. Later deed ik het weer en toen keek zijn vriend heel de tijd om en keek weer naar mij en vertelde toen iets tegen hem en liepen weg(alsof ze wilde testen of ik hun kant op keek )

Maar wat denken jullie, zou hij me nog leuk vinden?

@athousandmiles
Jongens doen wel vaker een beetje kortaf op fb, dus daar zou ik me niet teveel zorgen over maken. Ik weet ook niet wat hij precies heeft ofzo, maar ik denk niet dat je je dingen verbeeld hebt en dat je er gewoon voor moet gaan, vraag gewoon of hij zin heeft om iets te gaan doen ofzo :slightly_smiling_face:

@tjokie
Er zijn niet heel veel signalen dat hij je (nog) leuk vind ofzo, maar het is niet zo dat je helemaal geen kans maakt. Je kan gewoon langzamerhand weer wat meer contact gaan zoeken, en als hij meewerkt, wordt het misschien nog wat :slightly_smiling_face:

@xLely
dankje dat dacht ik al maar het is fijn als je het ook van iemand anders hoort. Maar dan is er een ding wat ik dan niet van hem snap, waarom zoekt hij nog heel de tijd oogcontact. Ik kijk toch ook niet heel de tijd naar dezelfde persoon in alle tijd dat we geen les hebben als hij niets voor me betekent?
Ik snap hem niet maar iedere keer als hij kijkt, voel ik zo’n glinsterent gevoel van binnen…zucht

zouden jullie hem proberen te vergeten?(iets wat me never nooit gaat lukken…) of niet?..:anguished:?

wauw ik heb echt bijna hetzelfde (gehad)
tegen mij deed hij super droog op msn en sms, maar hij smste wel terug, en ook ik hoorde dat hij dat nooit deed. en in het echt was hij wel super leuk en lief en grappig.

Maar die jongen heeft nu een vriendin, beetje jammer.

Dan vraag je hem mee uit, vindt hij ‘het wel goed zo’ O_o… Beetje vreemd… Achja xD Weet ik meteen wat ik er aan heb (: Toch bedankt voor alle reacties!