wat moet ik nou doen?

hoi hoi,

ik zit sinds een week of 3 ontzettend in de knel… ik ben met vriendinnen op vakantie geweest waar ik een ontzettend leuke jongen heb ontmoet. alleen had ik een vriend, waar het totaal niet goed mee ging… toch heb ik 3 hele leuke nachten en dagen met hem gehad. toevallig woonde hij nog bij ons in de buurt ook! toen ik terug kwam van vakantie heb ik er vrij snel een punt achter gezet met mijn (ex)vriend…

en nu ben ik dus helemaal gek van de vakantiejongen zeg maar. heb hem nog een paar keer gezien met uitgaan, en nog 1 keer sex met hem gehad. alleen kreeg er geen hoogte van en daar heb ik hem dus vandaag naar gevraagd.
hij zegt het te snel te vinden na de relatie met mijn ex, en zijn vertrouwen in mij is ook weg aangezien ik dus in de relatie met mijn ex met hem ben vreemdgegaan…

nu weet ik dus echt niet hoe verder…
kan iemand mij helpen? want loop mezelf helemaal op te vreten hier…

Het is niet zo slim nee. Hij weet dat je dus vreemdgaat en wil denk ik nu minder snel een relatie met je.

Geef 'm wat tijd. Hem niet forceren, hij zegt dat hij 't te snel vindt gaan nu, laat het dan even zo. Spreek gewoon even af met hem als vrienden en kijk hoe het gaat!

kissmeslowly, dat is het zeker niet. heb het hem ook helemaal uitgelegd en hij begrijpt me ook heel goed, maar toch zit er bij hem een maar. het is ook echt niet zo dat ik dit vaker heb gedaan trouwens :wink:

Je bent ook niet zo slim geweest door met hem vreemd te gaan.

Ik zou het maar een tijdje aan zien en kijken hoe het loopt.

Inderdaad, was ook te verwachten trouwens. Als hij zo leuk is, dan was hij het wachten ( met seks ) toch wel waard? Sowieso direct seks hebben is niet altijd goed… Weet je ook niet waar het de ander om gaat, en de ander ook niet bij jou.
Ik snap wel dat ie jou nu niet meer vertrouwd… Gun hem de tijd denk ik.

Klopt achteraf wel, maar op vakantie gaat alles zo veel sneller…
Als ik hem de tijd gun, dus hem minder spreek dan ben ik bang dat het verwaterd…

Then it wasn’t meant to be.

Je bouwt geen vertrouwen op met woorden, maar met acties, en veel tijd. Betekend niet dat je hem minder moet spreken… Laat gewoon zien dat je wel te vertrouwen bent, ga intussen niet met anderen… Spreek gewoon samen leuk af, en praat er vooral niet over, tot hij er zelf over begint. Of over een aantal weken.

Vind ik btw een slechte smoes…

Hij gaf net zelf aan dat hij dacht dat afspreken en dingen doen met elkaar nu even niet helpt… dus dat zit er niet in denk ik…

Zou het ook zijn idd x_Fay maar denk ook dat wij beiden dachten dat het voor 1x en nooit weer zou zijn van te voren, maar dat het uiteindelijk wel heel leuk bleek te zijn…

Jamaar en dan, ook al is het voor 1x moet je je vriend nog niet bedriegen he xD

Vreemdgaan = vreemdgaan. Of het nu 1 leuk avontuurtje is of een hele affaire…

Klopt had ik nooit moeten doen, ook heel veel schuldgevoel over, ook de reden dat ik het meteen heb uitgemaakt omdat hij dat echt niet verdient…

Vind het iig goed dat je je toenmalige vriend gedumpt hebt.
En vind je zlef eigenlijk niet dat het snel gaat? van de ene relatie BAM in de andere…

Zou jij zo iemand wel kunnen vertrouwen dan