Wat moet ik nou doen!?

Dit heb ik even uit het ‘Vind ie me leuk-topic’ gekopieerd (wel van mezelf natuurlijk :stuck_out_tongue:) maar omdat het eigenlijk meer is dan, vind ie me leuk? en omdat ik ook wel wat updates heb enzo dacht ik, ik maak even een nieuw topic aan:

er zit bij mij op school een hele leuke jongen uit de 6e,
maar hij gaat dus over twee nu nog één na de vakantie! weken van school af (behalve examens dan)
hij is echt heel cute,
ik deed een keer mee aan een debat ofzo en hij deed toen ook mee dus ik heb toen wel met hem gepraat maar verder nog nooit!
en pas was ik in het fietsenhok en kwam hij net binnen fietsen, en toen lachte hij heel lief : P
en diezelfde dag zat ik in een lokaal en buiten dat lokaal stond hij met een paar jongens en soms als ik keek zag ik hem ook kijken
ik zeg nou niet dat hij mij echt leuk vind ofzo maar mss dat hij mij wel knap vind/iig ziet zitten
wat denken jullie? en hoe kan ik contact maken?

update: ik ging net naar een soort schoolfeest met drie scholen, en hij was er ook. op een gegeven moment liep hij langs en hij keek mij aan en ik dacht, wacht hij kijkt! niet wegkijken!
en toen lachte hij en knikte hij zo met zijn hoofd

en de hele avond heb ik vlinders in mijn buik gevoeld

nieuwe update van gisteren:

ik ging naar het afscheidsgala van school, was via via aan kaartjes gekomen. maar er gebeurde echt helemaal niks :confused: hij was heel lang weg en toen ik hem zag, was ie met een meisje aan het dansen, en toen opeens viel hij een andere jongen héééél blij in de armen? ik wist niet waar het over ging en ik hoop niet dat het over dat meisje gaat ofzo.
maar tijdens de afscheidsdag heb ik m wel enkele keren naar me zien kijken, maar ik begin er steeds meer aan te twijfelen of me dat gewoon opviel omdat ik m leuk vind of niet.

wat ik trouwens nog niet eerder heb gezegd, hij is een tweeling ;p maar zijn broer stond gister al met een ander meisje te zoenen haha en ookal zien ze er bijna hetzelfde uit ik vind hem toch leuker.

ik zit nu ook zo, ik moet gewoon zijn nummer vragen, ik moet hem gewoon mee uit vragen. maar dat durf ik niet :confused:
wat zal ik doen?

sorry voor lang verhaal :s

update:

niet heel boeiende update, maar ik heb mezelf zo ver gekregen om hem te krabbelen : ) nu nog wachten op een antwoord!
(ik heb trouwens dit gestuurd, want hij presenteerde de afscheidsdag met zijn broer en ze vertelden in een tijdje dat we moesten wachten op de pc die mee ging werken een verhaal, maar achteraf hoorde ik dat dat verhaal van hans teeuwen zn show was :stuck_out_tongue:
:

[i]hey
ik zag je op de afscheidsdag
ik had heus wel door dat jullie stiekem hans teeuwen nadeden:P
xx

ps. verder wel leuk gepresenteerd hoor;) [/i]

nog een update :stuck_out_tongue:
hij heeft gereageeeeerd! :grinning:
dit zei hij:
haha :stuck_out_tongue: ja was zeker leuk! en de immitatie was vrij goed toch ^^?

en nu denk je… ja dus?
maar er zijn twee leuke dingen aan:

1. op een ander meisje dr krabbel heeft hij NIET gereageerd (en op de mijne wel, :grinning:)
  2. hij zegt: toch? dus hij wou dat ik reageerde

heb er helemaal over na zitten denken xD

en dit heb ik teruggestuurd:
[i]haha

ja ik vond het goed hoor ;p
ik ben normaal niet zo van hans teeuwen (ik snap zijn grapjes nooit)
maar bij jullie moest ik wel lachen
dus dat zegt wel wat!

xx[/i]

slijm slijm :flushed:

upp (A)

Ik denk niet dat hij echt verliefd op je is. Hij kan je natuurlijk altijd een leuk meisje vinden.

Nou als je er echt voor wilt gaan zou ik maar snel actie ondernemen, maarik kan absoluut niet zeggen of je hem opvalt in een speciale manier, je kunt eraan werken als je contact met hem kan maken via z.n nummer enzo verder heb ik ook geen idee. Succes

@BlowMyKisses nee dat bedoelde ik ook niet :’)

Bedankt voor de reacties : )

up :kissing:

update in beginpost!

lastig, maar ik zeg actie, als je nooit iets onderneemt kom je er nooit achter wel of niet! dus die krabbel lijkt mij goed bezig. Ik bedoel als je nooit iets van je laat horen kan het ook nooit iets worden. Al moet het natuurlijk niet te opdringerig worden.

Ja ^^

Ik zit nu echt de hele tijd zo: fuuuuu wat heb ik gedaan? Ik ga mijn krabbel verwijderen! Nee, nee, niet zo watterig doen joh xD
etc. etc.

upppp/date

Het is goed van je dat je contact hebt gemaakt. Als jullie wat meer krabbelen, zou je zijn msn kunnen vragen. Dat praat namelijk wat makkelijker en dan kunnen jullie elkaar beter leren kennen. Het is dan ook net wat directer dan via hyves (: