wat moet ik nou doen? --

Hooooi, moet ik deze jongen vergeten of wat?

Ik ken een jongen vanaf het begin van dit schooljaar. Hij zit voor me bij een aantal vakken en ik zit naast mijn beste vriendin. Die jongen vertelde toen dat hij verliefd op me was, maar ik had gezegd dat ik hem niet leuk vond, want ik wou hem toch niet zo graag. En een paar dagen later was hij ineens helemaal gek van mijn beste vriendin. Dit deed me echt pijn, maar zij wil hem niet, zei ze, want hij is lelijk ofzo. Maar ik ben nu dus verliefd op hem! En ik word zo jaloers als hij haar meer aandacht geef dan aan mij in de klas. Maar hij lacht wel steeds naar me in de klas en op msn praat hij veel en hij is gewoon echt heel aardig. Maar moet ik hem nu vergeten of moet ik van hem blijven houden tot hij ook weer van mij houdt? Help me even, want ik weet gewoon niet wat ik moet.
ik voel me er niet zo goed bij!

kusje. (L)

hee!
zeg hem dat je hem steeds leuker begint te vinden?
wie weet komt zijn gevoel terug…

Misschien probeert ie je jaloers te maken?

Jaa dat zou best kunnen… !

Ben je wel echt verliefd op hem of vind je het gewoon leuk als hij jou aandacht geeft? Want ik vind het nogal raar dat je hem eerst niks vond. Nog raarder vid ik het dat hij na een paar dagen achter je vriendin aan gaat.
Ik zeg player, laat hem maar lekker.

Jaa, ik ben zeker wel echt verliefd. ik krijg bijna geen hap meer door mijn keel. maar hij is geen player hoor. hij heeft niet zoveel vriendinnen gehad en veel mensen zeggen dat hij niet knap is. maar ik vind hem wel knap…,

Of gaat hij heel de lijst af met meisjes -.-

Ik zou het hem gewoon eerlijk vertellen, en vragen waarom hij ineens achter je vriendin aan zat.
Dus gewoon zeggen dat je hem eerst niet leuk vond maar dat je hem nu wel leuk vindt en dat je het niet leuk vindt dat hij achter je vriendin aan zit.