Wat moet ik nou doen?

Heeii Lieve meiden,

Nog beste wensen voor het nieuwe jaar.
Ik zit nog al met een probleem.
Het zit zo, ik ben er achtergekomen dat me vriend me leuk vind.

Het begon nieuw jaars avond in de kroeg, bij me te dansen enzo.
Maar goed ik kwam me ex tegen en het voelde enorm vertrouwd bij hem onlangs dat hij me hart al 3x gebroken heeft. We stonden uit eindelijk ook te zoenen.
Geen probleem zal je denken, maar me vriend zag dat en werd enorm boos.

Me zus vertelde later dat hij tegen haar verteld had dat hij me leuk vond.
Wat is nu het geval hij whapp’t me de heletijd en stuurt telkens kus poppetjes.
Maar ik vind hem dus niet leuk, want ik ben nog niet over me ex ben ik achter gekomen :S

Hoe moet ik hem vertellen dat ik hem niet leuk vind, maar niet op een al te pijnlijke manier?

Ik hou hem ook niet aan het lijntje want wij hebben niks samen, maarja ik denk wel zo maar dat hij wel denkt dat het wat word tussen ons.

Ja, eigenlijk mag ik ook niet meer met hem omgaan van me zussen maar goed het is ook gewoon fout dat ik nog wat in hem zie :S

Ze bedoelt dat jij die jongen niet in de waan laat dat jij hem ook ziet zitten.

In dit geval; Eerlijkheid duurt het langs, dus zeg het.

Ik zou persoonlijk nooit meer aan die ex beginnen als hij al drie keer zoiets gedaan heeft… Zoiets kan dus weer gebeuren en dan ben jij degene die achterblijft. Daar zou ik maar eens goed over na denken, laat hem maar moeite doen en laten zien dat hij het nu wel echt meent, denk ik dan. En als jij die andere jongen echt ziet als vriend, moet je dat gewoon zeggen. Dat je graag vrienden wilt blijven en dat je hem gewoon niet ziet als ‘‘een vriendje’’. :slightly_smiling_face:

Ja dat is wel waar…

@^^, aan me ex beginnen ben ik ook niet van plan,
Maar in de kroeg zei hij zo lief:’’ ik blijf de hele avond bij je tot dat je weg gaat’’ en hij zei dat ik er mooi uit zag en alles, en ik laat me altijd zo mee slepen in zijn praatjes, en ik zit nog een heel jaar lang bij hem op school en hij zit elke pause bij me vrienden groep, zo niet leuk dit!

Zijn mooie praatjes, maar bedenk je wel dat het van degene komt die je al drie keer gekwetst heeft. Hoe leuk en knap hij dan ook mag zijn. Je verdient absoluut beter !

Ja, je hebt wel gelijk hij heeft keer op keer de zelfde praatjes waarbij hij me in zijn macht kan nemen lijkt wel. In de kroeg was ik ook niet eens van plan om met hem te dansen en te zoenen.
Maar het liep uit de hand, ik had met me zelf voorgenomen dat ik hem niet eens zou aankijken.
Maar me zussen wenste hem beste wensen en gaf hem 3 zoenen, toen kwam hij bij mij en ik was wel beleefd om tegen hem beste wensen te zeggen, maar toen gaf hij zomaar een kus en ik was teug van af het begin, totally in luv!

Ik herken het zo ontzettend goed haha. Je neemt je voor om m dan absoluut niet aan te kijken inderdaad en toch gebeurt het. Maar je moet je wel bedenken dat als je er weer intrapt, je later weer verdrietig bent. Deed ik ook en dan ga je vanzelf denken dat je beter verdient hebt. En hij weet ook dat jij hem leuk vind, dat ziet hij wel. Daarom weet hij ook dat hij zover kan gaan. Niet meer intrappen. Je hoeft m niet te ontwijken, maar trek voor jezelf gewoon een streep. Tot hier en niet verder.

Je hebt gelijk!
Bedankt voor je tijd, waardeer het echt enorm.

Graag gedaan :grinning: en als er wat is mag je me ook altijd noten ofzo hoor! Vind ik helemaal niet erg!
Begin jij je jaar nou maar goed, GEEN exen meer haha!

Haha ja komt goed :grinning: