Wat moet ik nou doen?

Ik heb al een aantal keer in het vind hij me leuk topic reageert, maar ik weet nou niet echt wat ik moet doen :hammer:

Naja, ik vind dus een jongen heel leuk, en een vriendin van mij dezelfde! Hij had me geweigerd op facebook (2 weken geleden, toen deed hij het niet zo heeel aardig, nu wel!) Dus, zou ik hem opnieuw toevoegen, met de kans dat hij weer bot doet, of gewoon laten bij wat het is?

xx

Ik vind dat hij nu maar naar jou moet komen als hij weer aardig doet. Voegt hij jou niet toe, gewoon laten.

Jongens zijn eigewijs, hij al helemaal, de kans dat hij mij toevoegd is 1 op 10

Het moet toch ook een beetje van zijn kant komen? Als hij jou niet ziet zitten, voegt hij je toe en daar moet jij je dan overheen zetten. Hij heeft je al 1x geweigerd en is er dus wel mee bezig geweest. Je kan erop gokken en hem nog eens toegevoegen, het ergste wat er kan gebeuren is immers dat hij me nog een keer weigerd.

Hij heeft mijn vriendin die hem ook leuk vind, ook geweigerd. Ik heb hem nog een keer toegevoegd… Hopelijk acc ie me dan.

Ehm, beetje apart vind je niet?
En wanneer hij je wel op facebook accepteerd lijkt het me niet dat hij je gelijk leuk vindt…
Misschien moet je opzoek naar een jongen die ook moeite voor jou doet:)

Hij is echt heel eigenwijs enzo, en ik verwacht ook niet dat ie zo op mij zal afstappen, zo’n jongen is hij niet. Maar hij is leuk!

HIJ HEEFT ME GEACCPETEERD!

Oke en toen weer verwijderd. Hij vond dat ik hem stalkte

zou ik ook vinden. hallo? hij heeft je geaccepteerd en toen verwijderd, dan zal ik sowieso al denken “krijg de kleren”. en dan moet je dus eerst op zijn profiel kijken om dat te weten en dan ga hem WEER toevoegen? ben je wel goed snik? ik zou gelijk een andere zoeken

Als hij je echt leuk vind komt hij wel naar je toe. Punt.

Als hij je leuk zou vinden, zou hij je vriendenverzoek op Facebook wel accepteren, lijkt me. Dat je weet dat hij vindt dat je hem stalkt(e) (jeetje wat een zin :’)) is niet positief.

Kappen met die jongen. Hij heeft duidelijk geen interesse.

wat een lulhannes

hij heeft duidelijk geen intresse dan kan jij hoog of laag springen, maar geeft geen andwoord op jou vraag dat lijkt me duidelijk.

Niet mee doorgaan, it’s a waste of time…

hahahahhaha

Gemenerd :flushed:

tenzij het zijn “hard to get truc is” moet je er niet op in gaan. dit soort jongens zijn wel meestal bijdehandjes… misschien reageerde hij wel zo op je omdat hij met zijn vrienden was… jee weet het serieus noooitt met die jongens …

success

xoxo