wat moet ik nou doen met die knappe oen ?!

I KNOW DIT IS VEELSTE LANG MAAR HET MOET ER FF ALLEMAAL UIT !!
heeey meiden.een maand geleden ging ik met paar vriendinnen bij een vriendin I logeren omdat ze bijna jarig was.ze woont op een zorgboederij met haar ouders, broertje, dieren natuurlijk en nog heel wat kinderen die daar komen omdat ze het niet zo goed hebben thuis.

naja ik was daar dus en het was eigenlijk een beetje saai tot dat we film gingen kijken.iedereen zat binnen en ik zat naast het broertje van I, die R heet.we keken een hele enge horror en R zei: ik tik jou wel aan als het eng word.super lief natuurlijk en ik was ook wel een beetje op hem maar ik vond het nogal raar als je bezig bent met het broertje van een vriendin. (maar R is wel even oud als mij & I is 1 jaar ouder)

een tijdje later gingen al mn vriendinnen naar buiten en was ik alleen nog binnen film aan het kijken met R en zn vrienden (R & I vierde hun verjaardag samen daarom waren zijn vrienden er dus ook) en R zat de hele tijd naast mij en we hadden echt super veel lol enzo.hij was zo grappig en lief en knap en alles!maar verder zocht ik er niet echt iets achter.ik dacht: hij is toch niet verliefd op mij…

ik dacht dat omdat ik niet zo goed ben met jongens.elke keer als ik op een jongen verliefd ben heeft hij het binnen een maand al met iemand anders.ik heb dus ook maar 1 vriendje gehad maar hij nam het alleen met mij omdat hij geen nee durvde te zeggen want dat vond hij anders zielig voor mij.maar R was anders, R was speciaal…

maargoed, ik ging ook weer naar huis en ik deed ook weer mn eigen dingen.na een tijdje keek ik op mn mobiel: 2 gemiste oproepen.het nummer stond erbij maar hij stond niet in mn contactenlijst.ik had ook een sms van hetzelfde nummer, daar stond in: hee meisje.ik bel dat nummer op krijg ik R aan de lijn!ik hoorde hele tijd gelach op de achtergrond en hij zei: jaa sorry dat was een vriend die belde en smste.dus we hadden nog een beetje gekletst en ik hing daarna weer op.snel daarna kreeg ik weer een sms: hee dat vond je toch niet erg he xR.Ik stuurde weer wat terug en zo begonnen we steeds meer te smsen.maar ik dacht nog steeds dat het was omdat we ‘gewoon vrienden’ waren omdat we grapjes zaten te maken

even later belde mn vriendin V op die ook was blijven logeren.ze zei: hee ik moest je bellen van R hij vind jou leuk! ik: ECHT?! V: ja dat heeft hij tegen mij gezegd via msn Ik: VERTEL ALLES !! V: haha oke, nou ik zat op msn en R vroeg ineens jou nummer.en ik vroeg aan hem hoezo vind je haar leuk.en hij zei misschien :blush: .en hij had jou toen 2 x gebeld en hij baalde helemaal dat jij niet had opgenomen dus moest ik jou bellen om te vragen of je hem leuk vind. ik: OMG JAAA!

dus gingen R en ik steeds sirieuzer smsen.ik stelde vanalles voor om te doen zoals msn’en nog een x afpsreken of samen naar de kermis met paar vrienden maar hij reageerde de hele tijd heel kortaf.ik snapte het niet echt

de volgende dag was hij op msn.hij had in zn ondernaam staan: schat :$.ik meteen hoi zeggen natuurlijk.maar hij reageerde niet.dat vond ik ook heel raar.ik heb nog een paar keer hoi gezegd maar hij zei de hele tijd niks terug

ik raakte een beetje in paniek dus belde ik V op om af te spreken omdat zij R heel vaak op msn spreekt.V ging op haar msn en ik zat erbij maar ze zetten het niet in haar msnnaam dat ik erbij was zodat R helemaal eerlijk zou zijn.R was online.V zei dus hoi en paar minuten later reageerde R.dat vond ik wel vreemd want tegen mij zei die de hele tijd niks toen ik wat tegen hem zei op msn.V: hoe is het met jou en MustageGirl (= ik) R: niet zo goed.V: hoezo? R: ja wij praten bijna nooit. V: dan moet je met haar gaan praten R: nee laat maar V: hoezo je vond haar toch leuk? R: dat heb ik helemaal nooit gezegd! V: echt wel dat zei je tegen mij ik moest haar zelfs opbellen om te vragen of ze je leuk vond R: ja laat ook maar V: nee ik snap jou niet wat heb jij ineens?! R: ik vind haar maar een beetje leuk hoor … V: weetje je laat MustageGirl nou echt vallen R: hoezo dat nou weer? Toen zette V bij haar msnnaam: &MustageGirl zodat hij wist dat ik erbij zat.R zei niks meer en ik was hartstikke verdrietig.weer een jongen die mij niet leuk vond …

maar ondertussen stonden er bij R steeds van die hele lieve dingen in zn ondernaam zoals:

• schat :blush: (die stond er op het begin)
  • alleen me schatje :blush:
  • kan echt niet zonder je :frowning_face:
  • if i had one wish i wish you
  • your my everything
  • meid ik ga je missen
  • meid ik ben smoor op je (staat er nu)

op een dag verveelde ik me en ging ik op R’s hyves kijken.hij had bijna alleen krabbels van meisjes en dan een beetje flirtachtig.dus ik ging kijken wat hij terug stuurde naar al die meisjes en dat was ook wel een beetje flirterig.ik snapte het niet.hij was zo’n lieve jonge waarom deed ie nou zo?

ik heb I (de zus van R) een week geleden een krabbel gestuurd op hyves of we nog een keer konden logeren.ze heeft nogsteeds niet gereageerd dus ik vraag het haar wel een keer op msn.ze weet niet dat ik op haar broertje ben.ik weet niet of ik het nog met R wil.hij lijkt mee een beetje een player of zo’n mooiboy die zichzelf geweldig vind.en het lijkt me best wel duidelijk dat hij me niet meer wil.in zijn www op hyves staat nou: gisteren gefuckt me de meiden was super vet!.geen idee wat dat betekend.en in zn msnnaam zet hij nogsteeds van die lieve dingen.maar misschien is hij helemaal geen player ofzo.misschien overdrijf ik het gwn een beetje.in de krabbels die hij naar die meisjes stuurde en die meisjes naar hem stonden meestal de woorden: schat, :blush: ,en dan op het laatst paar x’jes en een (K).dus ik weet niet of dat heel flirterig is.volgensmij doen we dat wel vaker, als we naar jongens iets sturen dat we dan ook schat zeggen ofzo, ik weet het niet.naja hij lijd ook zn eigen leven en ik houd hem niet tegen daarmee.ik kan hem niet dwingen om van me te houden.maar ik wil gwn nog 1 kans om hem te zien en om met hem te praten.gewoon nog 1 kleine kans zodat hij me niet vergeet.ik wil die lieve R weer zien, niet die flirterige zak die naar 10 meisjes flirterige krabbels stuurt.

maar mn vraag is dus, wat zouden jullie doen ??
zou ik nog een kans bij hem maken?ik bedoel hij was wel ff met me bezig en hij deed ook super lief.het is een maand geleden dat ik hem heb gezien en dat was maar anderhalve dag.ik heb hem wel vaker gezien op school maar hij zat 1 klas lager en toen praatte we nooit tegen elkaar, we kende elkaar niet echt ik wist alleen dat hij het broertje van I was meer niet.maar nou ga ik naar de derde en hij naar de tweede dus heb ik niet tegenlijk pauze met hem.maar toch heb ik het gevoel dat het nog wat kan worden.ja ik weet het dat klinkt raar maar mijn gevoel zegt dat gewoon.mijn gevoel zegt dat ik hem niet zomaar moet laten gaan, dat ik het niet zomaar op moet geven en naar hem toe moet gaan.dat die lieve jongen nog in hem zit en niet die playerige.dat ie niks bedoeld met die flirtkrabbels op hyves, dat het ‘gewoon’ vriendinnen zijn waar hij aardig tegen doet.maar mijn verstand zegt dat hij een player is die gewoon op moet rotte
WTF MOET IK NOU ?!

Geen zin om te lezn
Upje :slightly_smiling_face:

wow lang verhaal maar ik heb het helemaal gelezen.
Ik vind wat je gevraagd hebt een goed idee (nog eens bij je vriendin I logeeren)
want dan zie je haar broertje natuurlijk weer,
voor de rest zou ik dus afwachten hoe hij is tijdens dat logeeren.

Weet je zeker dat jij die schat in zijn ondernaam bent?

geen idee en dat is nou juist zo irritant

meid, het moet gewoon een keer helemaal duidelijk en helder worden. als het echt zo’n player scheint te zijn, kunnen al die dingen in zijn msn naam voor iedereen betekenen. spreek vaker met hem af, en kijk hoe dat is. of het echt klikt, en niet dat hij snel naar een ander meisje door moet. via hyves en twitter kun je inderdaad een beetje kijken met wie hij omgaat, en hoe hij tegen hun doet. succes er verder mee ! (;

complimenten voor het duidelijk geschreven verhaal.

OT: wat @thebluesalad zegt.

Ik had dat ook met een jongen op mijn school, hij deed eerst heel flirterig en ik flirte terug maar opeens zag ie me niet meer staan en flirte hij ook met anderen, nu is hij de player van de school en ben ik heel erg op hem afgeknapt, ik zou gwn logeren bij I en kijken hoe ie is en z’n Hyves in de gaten houden en afwachten: doet ie niks en flirt hij door met anderen is het over maar als je weer lief doet kan het ook 1 van z’n flirt trucjes zijn, be careful! Play hard to get!

best kut ik denk dat hij in een player fase zit ik zou als ik jou was gewoon afentoe contact proberen te make op msn doet die te kortaf ja dan moet je het er maar bij late

hahah, ja het verhaal had je best wat beter kunnen schrijven ja ;d

jeetje wat een vervelende situatie zeg!
jongens zijn af en toe echt ingewikkeld inderdaad!
eerst hele tijd duidelijke signalen geven, en je dan opeens compleet laten vallen…
als ik jouw was, zou ik gewoon duidelijk vragen wat er aan de hand is,
het is misschien moeilijk maar hierdoor krijg je wel duidelijkheid.
valt hij wel op jou, dan is het één groot feest en zijn jullie (waarschijnlijk ) een happy setje.
valt hij niet op jou, dan is het jammer, maar dan weet je dat wel en kan je weer verder.

You go girl!

Wat een lang verhaal zeg. Haha maar ik heb het gelezen. Ik vind het een beetje zo’n kleuterverhaal (sorry). ‘’ Ja ik vind haar leuk ‘’ en dan ‘’ Ohnee laat maar niet meer ‘’ . Ik denk dat zijn gevoelens niet serieus waren en dat hij jou wel leuk vindt maar meer geniet van zijn vrijgezellenbestaan. Daarom zou ik (als ik jou was) er niet veel moeite meer instoppen.

Zoek gwn een andere leuke jongen, blijf niet haken bij jongens die jou aan het lijntje houden! Je bent veel te goed voor hem (;

2 things: If it makes you happy, do it
If it doesn’t, don’t.

HIj wil je niet omdat je te hard van stapel loopt.

Wat een sukkel. Lekker laten gaan en geen aandacht meer aan besteden!
En als hij je nou toch leuk blijkt te vinden, laat hem dan gewoon keihard voor je vechten!

Vind ik ook !

als hij zich zo gedraagt is ie het echt niet waard… laat die jongen zitten