Wat moet ik niet vergeten mee te nemen naar Londen?

Ik ga zondag voor 5 dagen naar Londen met school, we komen terecht in een gastgezin. Wat moet ik dus zeker niet vergeten?

Ze hebben daar andere stopcontacten, dus je hebt een engelse verloopstekker nodig om je mobiel op te laten.

http://www.allekabels.nl/product_images/elelctronica_1302690299.png

Ik weet niet zeker of dat de goede is, het is al een tijdje terug dat ik daar ben geweest :’)

• ID/Paspoort
  • Pinpas
  • Wat Engelse ponden (wanneer je met de pin betaalt in de winkel is het volgens mij geen probleem :slightly_smiling_face:)
  • Een goed humeur
  • Misschien een kleine trolley? (Zie V&D, nu aanbieding)
  • Digitale camera.
  • Telefoon (LET OP!: In Engeland is er een andere voltage in de stopcontacten, dus denk er om dat je een universele oplader meeneemt)

Schoenen waar je goed/lang op kunt lopen was het eerste dat in me opkwam!

Klein cadeautje voor het gastgezin.

Inderdaad je ID/paspoort en een goed stopcontact.
Verder de dingen die je normaal meeneemt op reis lijkt me.
In een gastgezin is wel heel tof, veel plezier alvast!

Ik weet niet of je medicijnen of de pil slikt, maar dat is erg belangrijk om mee te nemen en ook een extra doosje/strip voor als je m kwijtraakt.

Schoenen die nat kunnen worden! Ik had naar Londen mijn nieuwe Uggs aan, die waren helemaal verpest na een weekje :dry:

up :slightly_smiling_face:

Misschien een woordenboek? Veel plezier! :slightly_smiling_face:

Heel veel geld om te shoppen! Ze hebben daar zulke leuke winkels!

ik zou inderdaad ook wat extra geld meenemen. Er zijn heel veel leuke winkels daar. Je moet echt eens kijken in de drogisterijen(ze hebben veel groter aanbod van bv merken als maybelline, en nog andere merken die ze niet in nederland verkopen). Voorderest zijn kledingwinkels als topshop heel leuk.

ponden inderdaad!
En je tandenborstel (:

up